  • 1. Data: 2010-09-30 06:08:54
    Temat: Repeater tylko 2100 MHz ?
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Potrzebujemy zamontować repeater sygnału (podziemia obiektu).
    Wzmacniacze dwu- lub trójzakresowe są drogie.
    Czy zamontowanie repeatera na częstotliwość tylko 2100 MHz spowoduje jakieś
    ograniczenia?
    Generalnie nie wiem, czy łapiąc częstotliwość wyłacznie 2,1 GHz można
    rozmawiać poza Play.
    Co do 900 MHz liczymy, że za parę lat sama "wejdzie" do budynku jak
    operatorzy dostawią maszt u sąsiadów.
    THX

  • 2. Data: 2010-10-01 12:03:09
    Temat: Re: Repeater tylko 2100 MHz ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@W...gazeta.pl> napisał
    > Generalnie nie wiem, czy łapiąc częstotliwość wyłacznie 2,1 GHz
    > można
    > rozmawiać poza Play.

    UMTS oferuja obecnie wszyscy 4 operatorzy, ale niekoniecznie w
    twojej lokalizacji i niekoniecznie ludzie musza miec telefony UMTS.
    Nawet w Play niekoniecznie.

    Wiec moze byc pewien problem.

    J.

  • 3. Data: 2010-10-01 17:48:35
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Sprawdź najpierw telefonem (w środku i na zewnątrz) , którzy operatorzy są
    dostepni jako '3G'-może się okazać, że większość tylko jest na 900MHz -wtedy
    wybór repeatera jest oczywisty.

  • 4. Data: 2010-10-01 23:04:54
    Od: "Dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@W...gazeta.pl> napisał:
    > Potrzebujemy zamontować repeater sygnału (podziemia obiektu).
    > Wzmacniacze dwu- lub trójzakresowe są drogie.

    Jedna uwaga - z tanimi trzeba bardzo uważać - łatwo się wzbudzają i mogą
    "siać" poza pasmem. A w takim wypadku można się spodziewać wizyty UKE...
    Antena zewnętrzna takiego repeatera nie powinna się znaleźć w pobliżu np.
    stacji bazowej lub innego nadajnika. Najlepiej montować ją nisko i dość
    "zasłoniętą", powiedzmy, że wtedy szansa dostania się silnego sygnału do
    repeatera, a co za tym idzie jego wzbudzenia jest mniejsza.

    --
    Pozdrowienia,
    dremka

  • 5. Data: 2010-10-02 11:37:19
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jaka jest najmniejsza odległość anteny zewnętrznej od anteny wewnętrznej?

    Czy mogą się radiowo "widzieć" czy nie?

    -----

  • 6. Data: 2010-10-04 17:39:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " 666" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > jakieś
    > ograniczenia?
    > Generalnie nie wiem, czy łapiąc częstotliwość wyłacznie 2,1 GHz można

    Podłączę się z pytaniem - czy takie urządzenie działa z jednym operatorem
    czy też może obsłużyć cały ruch w danym miejscu gdzie jest zainstalowany?
    Ktoś zechciałby napisać jak to działa w kilku zdaniach?