  • 31. Data: 2021-06-22 18:15:00
    Temat: Re: Renault zapowiedział następcę Twizy: nazywa się Duo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Jun 2021 20:46:16 +0200, ii wrote:

    > Masz rację ...
    >
    > .... wydaje Ci się :-)

    A tu wlasnie slysze, ze w Poznaniu to dopiero fajny opad - 6 cm.

    Tunele zalane, parkingi nizsze zalane.
    Jechac w taka ulewe to pewnie i tak sie prawie nie dalo, ale czekac w
    Twizy z "otwartym oknem" ?

    https://tvn24.pl/polska/poznan-ulewa-nad-miastem-kor
    ki-i-zalania-5128191

    A jak taki poziom wody znosza baterie ?

    J.

  • 32. Data: 2021-06-22 20:38:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Tuesday, June 22, 2021, 3:36:31 PM, you wrote:

    > Ilością kół, a czterokołowiec od czterokołowca lekkiego także masą.

    Liczbą!

    > Co wygrałem?

    Nic.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2021-06-22 21:10:58
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello Jacek,

    > Liczbą!
    > Nic.

    Ja się powstrzymałem, bo chciałem mu przyznać talon na balony, żeby sobie
    wygrawerował, że ilość <> liczba, i marsz wolności od ilości cukru we krwi
    urządził.

    Alee skoro tak, to MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2021-06-23 09:48:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Jun 2021 21:10:58 +0200, TomN wrote:
> [...]
    > wygrawerował, że ilość <> liczba, i marsz wolności od ilości cukru we krwi

    A to wiekszy blad niz spacja przed pytajnikiem, czy mniejszy ?

    :-P

    J.

  • 35. Data: 2021-06-23 09:52:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-06-22 o 17:07, Jacek pisze:

    > Biore!
    > https://allegro.pl/oferta/drzwi-lewy-przod-kompletne
    -euro-renault-twizy-13r-9203713667

    > Jacek

    Czy skoro jest "lewy przód" to jest tam też "lewy tył"?
    T.

  • 36. Data: 2021-06-23 18:21:24
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > A to wiekszy blad niz spacja przed pytajnikiem, czy mniejszy ?

    NTG tempy kmiocie z alzheimerem, który w jednej wiadomości, w dwóch zdaniach
    pytających, raz nie wstawia spacji przed znakiem zapytania, a w kolejnym
    sadzi.

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2021-06-23 18:26:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2021 17:21, TomN wrote:
> [...]
    > pytających, raz nie wstawia spacji przed znakiem zapytania, a w kolejnym

    Ty uwazaj bo ci zylka pierdolnie jak sie tak bedziesz spinal.

  • 38. Data: 2021-06-23 19:17:03
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    K w

    > Ty uwazaj bo ci zylka pierdolnie jak sie tak bedziesz spinal.

    Jednoliterwoy chujku z uk (albo nie):

    mnie bawi pisanie na usenecie...

    --
    'Tom N'

  • 39. Data: 2021-06-23 20:35:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TomN,

    [...]

    > mnie bawi pisanie na usenecie...

    Nadal?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2021-06-23 23:57:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.06.2021 o 18:15, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Tunele zalane, parkingi nizsze zalane.
    > Jechac w taka ulewe to pewnie i tak sie prawie nie dalo, ale czekac w

    Nie mam pojęcia. Nie wjeżdżam do głębokiej wody ani nie otwieram okna
    jak mocno pada. Ale Ty możesz jak bardzo chcesz to sprawdzić. :-)