  • Data: 2011-07-20 16:48:24
    Temat: Re: Renault espace diesel
    Od: " bd" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Nie, to jest dosyć sensowny wynalazek, bazujący na obserwacji, że większość
    > vanów jeździ przeważnie pusta i częściej potrzeba bagażnika niż 2
    > dodatkowych miejsc w nim. Zrozumie to rozwiązanie każdy, kto choć raz
    > szarpał się np. z fotelami Voyagera jak musiał coś większego przewieźć

    może zabluźnie, a Voyager jest Beee i aby uniknąć jak to Waldek określił,
    szarpania się z fotelami to zakupić wersje StowN'Go ;) dodatkowo, drzwi
    odsuwane to jest to co każdy pojazd winien mieć ;)

    wiem, że wybieranie miedzy Espasem, a Voyagerem to jakby wybierać między kiłą,
    a syfem no ale ja wybrałem syf.

    Jakoś mnie przeraża firma Reno, ciężkie fotele których nie ma gdzie składować
    (moja sytuacja) i brak odsuwanych drzwi bocznych,

    czworaczki C8/Ulys/Phedora/8zero7 tez ciekawe, no ale może jako nowe i na
    gwarancji - opinie znajomych którzy ujeżdżali C8 oraz Fiata - jeden znajomek
    miał firmowego wypasionego 807 - ale jak to z firmowymi autami było "idealne".