eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRemont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660? › Re: Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
  • Data: 2014-03-12 12:57:48
    Temat: Re: Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lfohuj$sd4$1@dont-email.me...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    To faktycznie weź tego 9550. Drogawo, ale nie musisz wymieniać całej
    platformy, ani nawet reinstalować windows.

    > Patrzę na ceny i3, rzeczywiście nie są złe...
    > Ale taki i3-4130 Haswell to tylko dual-core, czy cała zabawa nie miała
    > polegać
    > na wymianie dual core na jakiegoś quada co miał szybciej gierkę poganiać??

    Ten i3 byłby szybszy od 9550. Jest 2-rdzeniowy, ale 4-wątkowy (więc problemu
    ze zwiększonym użyciem CPU przez sterowniki Geforce nie ma). Ale w BF3/4
    wielkiej różnicy nie ma. A jak już będziesz miał nowy CPU to zobaczysz czy
    trzeba jeszcze wymieniać GPU.