eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRemont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660? › Re: Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
  • Data: 2014-03-20 14:54:01
    Temat: Re: Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol nabazgrał(a):

    > OK, dzięki.

    Mantle już albo na dniach ma być dodane do Thief tak przy okazji :)

    Co do podobnej techniki to twórcy DX i OpenGL też coś takiego chce
    wprowadzić tylko na razie nie wiem czy będzie to na bazie sprzętowej czy
    programowej że wystarczą sterowniki do starszych wersji. Informacja powinna
    być na dniach albo już jest bo mieli to pokazać na obecnych targach GDC
    które odbywają się 17-21 marca.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl