  • Data: 2011-04-07 19:44:48
    Temat: Re: Remapowanie uszkodzonych sektorów dysku
    Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    Dysk owszem, sam remapuje, ale S.M.A.R.T,
    (jak sama nazwa wskazuje) nie jest od tego :-)

    A jak już brakło zapasowych sektorów i widać je
    "pod systemem operacyjnym" to naprawdę nie jest dobrze.

    Można jeszcze założyć nieużywaną partycję
    wokół padłych sektorów i trzymać na dysku rzeczy
    nieistotne...

    --
    Dominik (& kąpany)
    CrystalDiskInfo, w polu oznaczonym C5 zabarwił się na żółto z informacją o