  • 11. Data: 2009-11-27 11:39:17
    Temat: Re: Religijny Firefox ?
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 11:37:43 +0000, |<ońrad napisał(a):
    > i o to wlasnie chodzi w easter eggs (wpisz w wiki zeby dowiedziec sie
    > wiecej).

    od razu daje gotowe linki:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Easter_egg
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99ga_Mozilli

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2009-11-27 12:14:05
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Marek" <m...@s...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich,
    > Wpiszcie do Firefoxa ciąg znaków about:mozilla. To co otrzymałem nieco
    zbiło
    > mnie z tropu. Czy to jakaś religia się tworzy wokół przeglądarki
    > internetowej? Czy gdzieś zapisy trwają?

    Hmm... :)
    Nie lubie Firefoxa. No nie podchodzi mi jakos:)
    Ale zaraz sie zacznie akcja na forach internetowych i w gazetach ze
    najpopularniejsza w Polsce przegladarka tresci satanistyczne propaguje:P

    A nie mozna tak przeczytac ze zrozumieniem?:)

    Mammon spał. A odrodzona Bestia potęgę swą na Ziemi budowała, a liczby jej
    wyznawców rosły w legiony. I przemówili poprzez Czas i plony w gorejącym
    ogniu poświęcone, a z przemyślnością lisią to uczynili. I tak oto nowy świat
    zbudowali, na obraz swój i podobieństwo, jako w świętych słowach
    przyrzeczone było, a o Bestii owej dzieciom swym powiadali. A gdy Mammon
    zbudził się, marnym jeno był naśladowcą.

    Czyli:
    <zastawka translation mode on>
    Microsoft spal. Przespal rozwoj IE, a Fx potege zbudowal, zyskal wielu
    uzytkownikow. A jak sie MS obudzil, to juz byl tylko marnym nasladowca, bo
    nowe opcje zerznal z Fx. :))
    <zastawka translation mode off>

    A ogolnie doceniam pomyslowosc tego tekstu, zwlaszcza w oryginale:
    Mammon slept. And the beast reborn spread over the earth and its numbers
    grew legion. And they proclaimed the times and sacrificed crops unto the
    fire, with the cunning of foxes. And they built a new world in their own
    image as promised by the sacred words, and spoke of the beast with their
    children. Mammon awoke, and lo! it was naught but a follower.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 13. Data: 2009-11-27 14:45:59
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marek pisze:

    > Niezłe jaja :) Trochę to infantylne, ale ok :)

    Wiesz, ile Easter Eggow jest w MS Office? Ile bylo w Windows 98? No i
    Adobe Photoshop? :) Bardzo wiele duzych i znanych aplikacji ma takie
    jajka poukrywane :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 14. Data: 2009-11-27 15:37:52
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > od razu daje gotowe linki:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Easter_egg
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99ga_Mozilli

    Dzięki, domyśliłem się, że o żart chodzi lecz wydał mi się albo infantylny
    albo prowokacją w dobie ataków terrorystycznych na tle religijnym.

  • 15. Data: 2009-11-27 15:39:05
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Wiesz, ile Easter Eggow jest w MS Office? Ile bylo w Windows 98? No i
    > Adobe Photoshop? :) Bardzo wiele duzych i znanych aplikacji ma takie
    > jajka poukrywane :)

    A właśnie... co mamy w Photoshopie? Znasz jakieś? :)

  • 16. Data: 2009-11-27 18:47:01
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 09-11-27 16:39, Marek pisze:
    > A właśnie... co mamy w Photoshopie? Znasz jakieś? :)

    http://alturl.com/ft7f
    Podziwiam Twoje problemy. Tekst o wojnach religijnych jest genialny ;)
    Na bash idealne.

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny