  • 1. Data: 2009-11-26 21:20:49
    Temat: Religijny Firefox ?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam wszystkich,

    Wpiszcie do Firefoxa ciąg znaków about:mozilla. To co otrzymałem nieco zbiło
    mnie z tropu. Czy to jakaś religia się tworzy wokół przeglądarki
    internetowej? Czy gdzieś zapisy trwają?

  • 2. Data: 2009-11-26 22:36:14
    Temat: Re: Religijny Firefox ?
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    Marek pisze:
    > Witam wszystkich,
    >
    > Wpiszcie do Firefoxa ciąg znaków about:mozilla. To co otrzymałem nieco
    > zbiło mnie z tropu. Czy to jakaś religia się tworzy wokół przeglądarki
    > internetowej? Czy gdzieś zapisy trwają?

    Z ciekawości chciałeś wpisać about:config i wyszło Ci about:mozilla? :)
    Pozdrawiam,
    p.

  • 3. Data: 2009-11-26 23:50:01
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:20:49 +0100, Marek napisał(a):

    > się tworzy

    jesli sie tworzy to wyjatkowo opornie. to o czym piszesz jest w
    firefoksie od czasow gdy firefoksa jeszcze nie bylo :) pojawilo sie w
    mozilli gdzies tak kolo wersji 0.9, chyba 2001 rok.

    a tak ad meritum: to co widziales to po prostu zwykly easter egg. mi sie
    kiedys w mozilli podobal about:kitchensink :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2009-11-26 23:52:57
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Z ciekawości chciałeś wpisać about:config i wyszło Ci about:mozilla? :)

    Heh, to nie tak :-)
    Wyczytałem gdzieś w sieci o tym i oczom nie dałem wiary w to co tam pisali
    na temat FF. Sam więc sprawdziłem, wpisałem w/w komendę no i faktycznie
    ukazały sie moim oczom zapiski "religijne".

  • 5. Data: 2009-11-27 08:20:00
    Od: fv <f...@c...com>

    Marek wrote:
    > To co otrzymałem nieco zbiło mnie z tropu. (..)

    Zwróć uwagę na zwrot: "cunning of foxes". Foxes? Firefoxes?

    A co do religii to witamy na Ziemi. Od niepamiętnych już lat trwa tu Wielka Wojna
    Przeglądarkowa
    przeciwko Monopolowi. Ta wojna _jest_ religijna i dla wielu stanowi sens życia.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 6. Data: 2009-11-27 09:48:08
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > Wpiszcie do Firefoxa ciąg znaków about:mozilla. To co otrzymałem nieco zbiło
    > mnie z tropu. Czy to jakaś religia się tworzy wokół przeglądarki

    Możesz też zostać przyjacielem robotów :)

    about:robots

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2009-11-27 10:47:19
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Możesz też zostać przyjacielem robotów :)
    >
    > about:robots

    Niezłe jaja :) Trochę to infantylne, ale ok :)

  • 8. Data: 2009-11-27 10:51:15
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > A co do religii to witamy na Ziemi. Od niepamiętnych już lat trwa tu
    > Wielka Wojna Przeglądarkowa
    > przeciwko Monopolowi. Ta wojna _jest_ religijna i dla wielu stanowi sens
    > życia.

    Największe rozlewy krwi miały miejsce na podłożu religijnym. Czy to oznacza,
    że zaraz ruszy jakaś krucjata wskutek, której użytkownicy IE będą musieli
    umrzeć? :-)

  • 9. Data: 2009-11-27 10:57:29
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > jesli sie tworzy to wyjatkowo opornie. to o czym piszesz jest w
    > firefoksie od czasow gdy firefoksa jeszcze nie bylo :) pojawilo sie w
    > mozilli gdzies tak kolo wersji 0.9, chyba 2001 rok.

    Opornie, bo tak jest utajniony przekaz. Kaznodzieja z FF słabo się stara :-)

    > a tak ad meritum: to co widziales to po prostu zwykly easter egg. mi sie
    > kiedys w mozilli podobal about:kitchensink :)

    Jak dla mnie to takie trochę dziecinne podejście. I tak dobrze, że w
    automatyczny sposób jakiś króliczek nie wyskakuje co pewien czas. :-)

  • 10. Data: 2009-11-27 11:37:43
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 11:57:29 +0100, Marek napisał(a):

    > Jak dla mnie to takie trochę dziecinne podejście. I tak dobrze, że w
    > automatyczny sposób jakiś króliczek nie wyskakuje co pewien czas. :-)

    i o to wlasnie chodzi w easter eggs (wpisz w wiki zeby dowiedziec sie
    wiecej). ma pokazac ze programisci tez maja poczucie humoru i potrafia
    sie powyglupiac w czasie tworzenia programu. :)