  • 31. Data: 2009-12-07 16:08:12
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Od: Arni <a...@N...spam>

    a wogoloe to juz totalny OT sie zrobił i NTG wiec EOT chyba? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2009-12-08 07:38:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > chyba sie nie rozumiemy. Nie mam pretensji do fabryki ze produkuje
    > czesci. Nie mam pretensji ze sa drogie. W ogole nie mam pretensji do
    > fabryki :)
    > Tylko fabryka ma swoich dystrybutorów a NASK kiedys nie miał i dyktował
    > warunki sprzedazy. Był monopolista _sprzedaży_. Teraz ten sam produkt
    > sprzedają inni i NASK nie jest monopolistą _sprzedazy_.
    >
    > Wiec to ja decyduje u kogo kupie, zarobi sprzedawca pierwszy, zarobi
    > fabryka (bo po to produkuje) ale nie zarobi sprzedawca drugi. I kupie
    > taniej. Wiec nie pieprzcie farmazonow ze NASK jest monopolistą. Naprawde
> [...]

    no, ciężko. masz dziwny sposób definiowania monopolu.

    za wiki: monopol to struktura rynkowa charakteryzująca się min.
    występowaniem na rynku tylko jednego *dostawcy* lub *producenta* danego
    towaru, który kontroluje podaż i ceny, oraz wielu odbiorców. i Twoje
    wymyślanie co do sprzedawców monopol ma w dupie. O! jak uznają, że
    home.pl ma płacić naskowi za każdą domenę dwie paki, to zapłacisz i tak
    dwie paki.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 33. Data: 2009-12-08 07:48:47
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

> [...]
    > wymyślanie co do sprzedawców monopol ma w dupie. O! jak uznają, że
    > home.pl ma płacić naskowi za każdą domenę dwie paki, to zapłacisz i tak

    nie gdybamy co by było tylko rozmawiamy o obecnej sytuacji i przeszłej.
    EOT

  • 34. Data: 2009-12-08 07:50:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > nie gdybamy co by było tylko rozmawiamy o obecnej sytuacji i przeszłej.

    nie, piszemy, że Nask to monopolista, a Ty wymyślasz własną definicję
    monopolu.

    > EOT

    jak tam chcesz.