    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Date: Tue, 08 Dec 2009 08:38:49 +0100
    <hfadvh$1sb$1@pippin.nask.net.pl> <hfbqgh$6mr$3@inews.gazeta.pl>
    <hfi96h$oog$1@pippin.nask.net.pl> <hficbb$sao$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <hfig3b$buo$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <hfivav$ard$2@inews.gazeta.pl>
    <g...@4...com>
    <hfj16n$i2b$2@inews.gazeta.pl>
    <i...@4...com>
    <hfj96m$ir5$1@inews.gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > chyba sie nie rozumiemy. Nie mam pretensji do fabryki ze produkuje
    > czesci. Nie mam pretensji ze sa drogie. W ogole nie mam pretensji do
    > fabryki :)
    > Tylko fabryka ma swoich dystrybutorów a NASK kiedys nie miał i dyktował
    > warunki sprzedazy. Był monopolista _sprzedaży_. Teraz ten sam produkt
    > sprzedają inni i NASK nie jest monopolistą _sprzedazy_.
    >
    > Wiec to ja decyduje u kogo kupie, zarobi sprzedawca pierwszy, zarobi
    > fabryka (bo po to produkuje) ale nie zarobi sprzedawca drugi. I kupie
    > taniej. Wiec nie pieprzcie farmazonow ze NASK jest monopolistą. Naprawde
> [...]

    no, ciężko. masz dziwny sposób definiowania monopolu.

    za wiki: monopol to struktura rynkowa charakteryzująca się min.
    występowaniem na rynku tylko jednego *dostawcy* lub *producenta* danego
    towaru, który kontroluje podaż i ceny, oraz wielu odbiorców. i Twoje
    wymyślanie co do sprzedawców monopol ma w dupie. O! jak uznają, że
    home.pl ma płacić naskowi za każdą domenę dwie paki, to zapłacisz i tak
    dwie paki.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5