  • Data: 2009-12-04 07:33:05
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009
    Od: "Losketh" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nadzieje ,że lepszy z ciebie Web Majster niz "tórysta"

    p.s może jeszcze uda ci sie tu wcisnąć, oprócz swojej reklamy , także
    reklame działalnosci szwagra , tatunia , cioci . Nie żałuj sobie

    hmm nie wiem co miałbym miec z reklamowania nasku ..zreszta chyba w polsce
    nawet nie ma po trzeby i tak wszyscy musicie z ich usług korzystac mamy
    monopol wiec po co reklama ale skoro zalaczony firmowy podpis ci przeszkadza
    to przepraszam...

    pzdr.
    losketh