  • 1. Data: 2024-07-20 15:01:22
    Temat: Rekord sprzedaży elektryków
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    "W 2016 roku premier Mateusz Morawiecki zapewniał, że już w 2025 roku po
    polskich drogach będzie jeździć milion aut elektrycznych"

    Debil?

    "W czerwcu br. odnotowano w Polsce rekordową liczbę sprzedanych aut
    elektrycznych"

    "Największy udział w tym wyniku miały samochody marki Tesla"

    A to ci.

    "Na przestrzeni ostatnich lat Samar dostrzega spadek popularności hybryd
    plug-in"

    No coś takiego.

    "Z prognoz Samaru wynika, że do końca br. liczba zarejestrowanych
    "wtyczkowców" o DMC do 3,5 t. może osiągnąć w Polsce pułap 155 tys. aut.
    Blisko połowę, bo ok. 85 tys., mają stanowić samochody w pełni elektryczne
    "

    A jednak ... :-)

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-rekor
    dowy-wzrost-sprzedazy-aut-elektrycznych-w-polsce-ile
    -br,nId,7677638

  • 2. Data: 2024-07-20 18:19:27
    Temat: Re: Rekord sprzedaży elektryków, a w EU spadek
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.07.2024 o 15:01, io pisze:

> [...]
    > Blisko połowę, bo ok. 85 tys., mają stanowić samochody w pełni elektryczne

    https://energetyka24.com/elektromobilnosc/wiadomosci
    /sprzedaz-elektrykow-w-ue-spadla-czy-to-poczatek-klo
    potow-branzy.

    A w EU sprzedaż spada. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-07-20 20:26:44
    Temat: Re: Rekord sprzedaży elektryków
    Od: _Master_ <...@...pl>

    BEZEDURY

    To są chciejstwa a w realnym świecie Fiat konstruuje swoje elektryki tak
    aby bezproblemowo wstawić do nich silnik spalinowy.

    Słuchaj mądrzejszych od siebie.np. Szefa Toyoty

  • 4. Data: 2024-07-20 20:30:23
    Temat: Sprzedaż elektryków w UE spadła. Czy to początek kłopotów branży?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 5. Data: 2024-07-21 10:49:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Jul 2024 15:01:22 +0200, io wrote:
    > "W 2016 roku premier Mateusz Morawiecki zapewniał, że już w 2025 roku po
    > polskich drogach będzie jeździć milion aut elektrycznych"

    Wtedy to chyba wice-.

    > Debil?

    No jestem ciekaw. Debil, wierzył ze sie uda, slogan wyborczy ?

    > "W czerwcu br. odnotowano w Polsce rekordową liczbę sprzedanych aut
    > elektrycznych"
    >
    > "Największy udział w tym wyniku miały samochody marki Tesla"
    >
    > A to ci.

    No ba, gdyby spoleczenstwo pozwolilo, to juz bysmu Izere trzaskali.

    > "Na przestrzeni ostatnich lat Samar dostrzega spadek popularności hybryd
    > plug-in"
    >
    > No coś takiego.

    Pewnie zwykłe tansze. No i nie trzeba ich ładować :-)

    > https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-rekor
    dowy-wzrost-sprzedazy-aut-elektrycznych-w-polsce-ile
    -br,nId,7677638

    J.

  • 6. Data: 2024-07-21 12:04:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.07.2024 o 10:49, J.F pisze:

    > Wtedy to chyba wice-.

    > No jestem ciekaw. Debil, wierzył ze sie uda, slogan wyborczy ?

    Chyba jasne, że tylko strugał debila, ale że mu się udało.

    > No ba, gdyby spoleczenstwo pozwolilo, to juz bysmu Izere trzaskali.

    I ktoś by kupował Izerę zamiast Tesli?

    > Pewnie zwykłe tansze. No i nie trzeba ich ładować :-)

    No przecież elektryki wygrywają a nie smrody. Ubywa tego pośrodku co
    jakiś sens użytkowy ma, że można normalnie ładować a na urlop na paliwie.

  • 7. Data: 2024-07-21 16:11:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-07-2024 o 10:49, J.F pisze:
    ie zwykłe tansze. No i nie trzeba ich ładować :-)

    dowy-wzrost-sprzedazy-aut-elektrycznych-w-polsce-ile
    -br,nId,7677638

    A taki miał być regres i apokalipsa....
    Wychodzi że będzie raczej apopleksja, u hejterów.

  • 8. Data: 2024-07-21 17:05:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Jul 2024 12:04:33 +0200, io wrote:

    > Chyba jasne, że tylko strugał debila, ale że mu się udało.

    Nie wiem, może wierzył, ze sie uda.
    Tesli się przecież udało ..

    > I ktoś by kupował Izerę zamiast Tesli?

    Wszyscy, gdyby cena była odpowiednia.

    > No przecież elektryki wygrywają a nie smrody. Ubywa tego pośrodku co
    > jakiś sens użytkowy ma, że można normalnie ładować a na urlop na paliwie.

    Producenci tez wyciągnęli wnioski, i często możesz wybrać tylko
    hybrydę. Zwykłą, albo plug-in.

    A mówi się, że to klient wybiera.

    W sumie ... dobra hybryda nie jest zła.