  • 141. Data: 2012-10-13 05:31:44
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    news:k596hl$ktc$1@node1.news.atman.pl...

    > No te z iPhona tylko tam się nadają, chociaż jak widzę fotki znajomych bez
    > ostrości i zamazane to widzę: wrzucone przez iOS, aż prosi się o pytanie,
    > czy było robione długopisem.

    ... a może dopisane ręcznie?

  • 142. Data: 2012-10-13 09:36:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wymowne milczenie...

    Bo się jeszcze śmiać nie przestałem. Ale faktycznie, zdjęcia robione komórką
    to się nadają najwyżej na shitzboka.

    BTW: wczoraj drukowałem zdjęcie z komórki, schemat połączeń w skrzynce,
    wydruk laser b/w. Jakość wystarczająca.

  • 143. Data: 2012-10-13 09:40:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie martwią mnie zafarby bo zwykle nie robie zdjęć po Słońce, a być może
    > zmienią tą szfirową szybkę.

    Gdyby ogryzek jebał jak skunks to byś powiedział, że Ty tego nie czujesz.

  • 144. Data: 2012-10-13 11:19:17
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > ... a może dopisane ręcznie?

    To dopisuje skrypt FB rozpoznający aplikację czy też urządzenie.

  • 145. Data: 2012-10-13 11:20:22
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał:

    > Gdyby ogryzek jebał jak skunks to byś powiedział, że Ty tego nie czujesz.

    Nie nie, jemu by to nie przeszkadzało, bo to drobiazg, który nie ma wpływu na
    funkcjonalność.

  • 146. Data: 2012-10-13 14:58:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

> [...]
    > komórką to się nadają najwyżej na shitzboka.
    >
    > BTW: wczoraj drukowałem zdjęcie z komórki, schemat połączeń w skrzynce,

    Widzisz - a ja mówiłem o tym, ze era albumów ze zdjęciami z wakacji
    w postaci plików papierowych pocztówek za celofanikami na każdej
    kartce albumu bezpowrotnie minęła... Zdjęcie się zdewaluowało...
    Teraz zdjęcia leżą niestety tysięcznymi plutonami na dyskach twardych.
    I mało kto ich ogląda...

  • 147. Data: 2012-10-13 15:42:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Gdyby ogryzek jebał jak skunks to byś powiedział, że Ty tego nie czujesz.

    BaX - ile takich zdjęć pod słońce jest w Twojej kolekcji?
    Napisz tak na serio, bez wygłupów...

    Bo już Cię pytałem o drukowanie zdjęć i też wyszło na moje.
    Ale pierwszy jesteś do wyśmiewania się z tego, że ktoś
    nie używa metod popularnych 20 lat temu albo że krytykuje
    iPhone5 że ma problem w czymś czego i tak nikt nie widzi...

  • 148. Data: 2012-10-13 15:44:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <a...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Nie wmawiaj mi proszę swoich problemów, - to ty miałeś jakieś problemy z
    > tym ze piszesz przd południem.

    Masz halucynacje - nie mam żadnych problemów.

    > Tak oczywiście.

    Dokładnie. Zazdrościsz?

    p.s zrób coś z czytnikiem bo kaszanisz cytaty - wstawiasz puste linie w
    tekst
    i łamiesz linię w połowie wyrazów...

  • 149. Data: 2012-10-13 16:19:10
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > nie używa metod popularnych 20 lat temu albo że krytykuje
    > iPhone5 że ma problem w czymś czego i tak nikt nie widzi...

    Apple specyficznie podchodzi do oferowanych klientom urzadzen.
    Gdyby to byl warzywniak, to oferowane tam jablko na przyklad byloby
    smaczne, apetycznie wygladalo....tyle, ze z drugiej strony byloby troche
    zepsute, no ale nie trzeba przeciez tam patrzec, mozna za ta czesc
    zlapac. Jak to sie ma w praktyce (pisze tylko o tym o czym sie
    dowiedzialem, pewnie sporo mi umyka):

    -aparat foto: robi dobre zdjecia, jest w czolowce smartfonowej....ale
    dali fioletowy zafarb (iP4 tuz po premierze mial chyba problem z WB)

    -estetyczny wyglad: iP4...tyle, ze plecki tlukly sie jak szklo w
    helikopterach wojskowych, albo szklanki. iP5 - tutaj plecki zawieraja
    permanentny ekran, na ktorym mozna notowac co sie chce i czym sie chce.

    -antena: nowatorska konstrukcja w iP4, z jedna mala wada wszystkim znana

    -interfejs uzytkownika: podczas pierwszej prezentacji zrobil na
    wiekszosci osob duze wrazenie, do tej pory jest wzorem jesli chodzi o
    plynnosc dzialania...ale z drugiej strony jest do bolu ograniczony
    funkcjonalnie (pisalem o tym przy okazji krytyki mojego iPada, ktory
    teraz robi za tacke na klucze i dokumenty)

    -prostota przede wszystkim: przy okazji oberwalo sie kartom rozszerzen i
    bateriom, chyba Apple zapoczatkowalo ten trend?

    -IPS w macbookach pro: cena za ten typ wyswietlacza (i byc moze
    rozdzielczosc) jest ghosting. Inni producencji jakos tego nie maja...

    Zastanowilbym sie kilka razy przed zakupem takiego jablka, tym bardziej
    jak sam zauwazyles nie jest to tani gatunek. Obok lezy inna odmiana dla
    wielu osob znacznie smaczniejsza i nie wymagajaca tlumaczenia sobie
    dlaczego te pierwsze musza byc troche zepsute ;]

  • 150. Data: 2012-10-13 16:22:46
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > kartce albumu bezpowrotnie minęła... Zdjęcie się zdewaluowało...
    > Teraz zdjęcia leżą niestety tysięcznymi plutonami na dyskach twardych.

    Jesli jednak juz ktos oglada na ekranie to zdjecie musi spelnic wyzsze
    wymagania niz na papierze wynikajace chocby z wielkosci ekranu,
    mozliwosci powiekszenia oraz samej specyfiki swiecenia monitora.