  • 101. Data: 2012-10-11 19:15:19
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Bo jest bez sensu ... masz wystyczne co do wzorców i albo się do tego
    > dostasujesz albo nie .. twoje śmieszne teksty są nic nie wart ...

    > bla bla bla ... znowu bezsensowna paplanina z twojej strony ... powiem ci
    > że staczasz się ze swoimi odpowiedziami, kiedyś były bardziej wiarygodne
    > i zasadne, teraz klepiesz bez sensu ////

    > Bo skoro nie rozumiesz prostych słów ....

    Ty nawet nie czytasz argumentów rozmowcy!

    Naprawde uważasz, ze jak pokażesz setce ludzi dwa, różnie naświetlone
    zdjęcia to WSZYSCY jednakowe zdjęcie wybiorą jako lepsze?

    Naprawde sądzisz ze istnieje uniwersalny zestaw kryteriow ktory pasuje do
    wyboru lepszego zdjęcia dla wszystkich 7 miliardow ludzi na Ziemi? Nie
    wierze...

  • 102. Data: 2012-10-11 19:19:08
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > zaczynasz niebezpieczenie przypominać mkarwana ;-)

    Czy masz cos do dodania na temat grupy czy tylko trollujesz?

  • 103. Data: 2012-10-11 19:19:10
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > potem sie nei dziwuj że ci na innych grupach przypominamy twoją wiare w
    > kosciół białego ogryzka. ;-)
    >
    > emejzing

    Nie pitol tylko zacytuj! Bo juz DoQ przylapalem na kłamstwie.... Teraz
    Tomek coś wymysla i fantazjuje.

  • 104. Data: 2012-10-11 20:37:47
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Teraz Tomek coś wymysla i fantazjuje.

    "I właśnie dlatego, że to iPhone, możesz robić rzeczy, nieosiągalne dla innych
    aparatów"

    A w tle redukcja czerwonych oczu i wysyłanie fotki na tweet`era. Dalej chcesz z
    siebie robić pajaca?
    To samo miałem w swojej N8 3 lata wcześniej. I nawet lepiej, bo nie musiałem
    robić redukcji każdego oka z osobna, ale wszystkie na raz.
    Jesteś Pszemol jak zaraza tocząca chorobę, ale zapomniałeś, że my mamy
    iSzczepionkę i coraz bardziej się pogrążasz w swoim ignoranctwie i idiotyźmie.

  • 105. Data: 2012-10-11 20:49:21
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

> [...]
    aparatów"

    > A w tle redukcja czerwonych oczu i wysyłanie fotki na tweet`era. Dalej

    Czyli połączenie "nieosiągalnego" i redukcji czerwonych oczu zrobiłeś Ty,
    prawda?

> [...]
    > iSzczepionkę i coraz bardziej się pogrążasz w swoim ignoranctwie i idiotyźmie.

    Jak na razie to Ty za swoje błędne wnioski obwiniasz Apple. Weź Ty
    odpowiedzialność za swoje własne błędy! :)

  • 106. Data: 2012-10-11 21:06:56
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Czyli połączenie "nieosiągalnego" i redukcji czerwonych oczu zrobiłeś Ty,
    > prawda?

    Przecież nic innego "nieosiągalnego w innych telefonach" nie pokazano na tej
    reklamie, więc daj sobie spokój. Znów się zbłaźniłeś.

  • 107. Data: 2012-10-11 21:49:49
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:
> [...]
    >
    > Przecież nic innego "nieosiągalnego w innych telefonach" nie pokazano na
    > tej reklamie, więc daj sobie spokój. Znów się zbłaźniłeś.

    Ty nie znasz sie na marketingu.

    Jest różnica pomiędzy stwierdzeniem "nieosiagalne w innych aparatach" a
    stwierdzeniem "nieosiagalne w zadnych aparatach".

    Ani Motorola Rzr V3 ani Samsung i607 nie mial w aparacie korekcji
    czerwonych oczu...
    A wiec nie mozesz Applowi zarzucic klamstwa :)

  • 108. Data: 2012-10-11 22:32:24
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > czerwonych oczu...
    > A wiec nie mozesz Applowi zarzucic klamstwa :)

    Oczywiście. Wiedziałem, że dopiszesz bzdurę na miarę: "inne to np nokia 3310", i
    miałem Cię wyprzedzić, ale nie podejrzewałem, że uciekniesz się do takiej
    idiotycznej wymówki. No ale przecież jesteś w tym mistrzem.
    Jakie to uczucie być pajacem?

  • 109. Data: 2012-10-11 22:42:51
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Oczywiście. Wiedziałem, że dopiszesz bzdurę na miarę: "inne to np nokia
    > 3310", i miałem Cię wyprzedzić, ale nie podejrzewałem, że uciekniesz się
    > do takiej idiotycznej wymówki. No ale przecież jesteś w tym mistrzem.

    Czyli sam widzisz ze nie masz racji bo Apple nie mówił o wszystkich
    aparatach. Po co wiec udajesz okłamanego?

    > Jakie to uczucie być pajacem?

    Ty mi powiesz?

  • 110. Data: 2012-10-12 00:22:39
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Ty mi powiesz?

    Cieżko mi powiedzieć, ale zapewne Ciebie kręci kreowanie się w tym kierunku, bo
    kompletnie nic nie robisz od lat, żeby ludzie zmienili o Tobie zdanie, więc
    stwierdzam, że bycie pajacem w Twoim wydaniu daje Ci pełną satysfakcję,
    porównywalną do tykania się węgorzami. Zgadłem?