eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmReklamy telefonów Samsunga w TV Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Date: Tue, 9 Oct 2012 18:39:58 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 76
    Message-ID: <2...@n...eternal-september.org>
    References: <1...@n...eternal-september.org>
    <50745f4f$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 9 Oct 2012 18:39:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="f7253f90c00f5dc410eb24c342907475";
    logging-data="21521";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18OFmdRfYuL+BdJBSvkWYLS"
    User-Agent: NewsTap/3.5.5 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:nkepJIvXWO0Q8GhrIJDsuVVCG2I=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1036094
    [ ukryj nagłówki ]

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > W dniu 2012-10-09 17:27, Pszemol pisze:
    >> Czy zastanawiał się już ktoś nad tym dlaczego reklamy telefonów Samsunga w
    >> większości koncentrują się na wyśmiewaniu się z iPhone zamiast przedstawiać
    >> zalety swoich telefonów?
    >>
    > nie wiem, na jakie reklamy patrzysz, ale w PL takich reklam nie ma.
    > Moze dlatego, ze nikt tu nie ma takiego bzika jak w US?

    Nie wiem dlaczego - jesli nie macie takich reklam to nie ma o czym
    dyskutowac.
    W Polsce była już premiera iPhone5 czy nasz kraj ma byc w drugiej turze?
    Moze dlatego nie ma jeszcze tych reklam...

    >> Ponieważ temat komórek jest mi bliski :) zwracam uwagę oglądając TV na to
    >> jakie reklamy daje Samsung a jakie Apple.
    >> Z reklam pozytywnych Samsung pokazuje wyłącznie przesyłanie zdjęć z
    >> telefonu do telefonu przez stykanie słuchawek pleckami. Nie dodaje
    >> oczywiście przy tym, że zadziała to tylko gdy drugi użytkownik ma również
    >> taki sam aparat...
    >
    > No tak, a ile jest modeli iPhona a ile Samsunga (nie mowiac juz, ze gryby
    > brac pod uwage system operacyjny, to iOS wydaje sie malo istotny w rozwoju
    telefonii)

    To akurat nie ma znaczenia bo Samsung w USA reklamuje aktualnie wyłącznie
    swoje SGSIII. Jakby w 100% koncentrował wysiłki na wojnie z iPhone5 i
    Apple.

    >> Ale mniejsza o to - to jest jedyna pozytywna reklama
    >> słuchawki Samsunga!
    >> Reszta koncentruje się na wyśmiewaniu iPhone i tego jak to rzekomo
    >> niezorientowani sa użytkownicy Apple. Posuwa się już do takich chwytów
    >> poniżej pasa jak sugestia że iPhone to telefon dla starszych,
    >> "nietechnicznych" ludzi.
    >>
    > wy tam za wielka kaluza macie jakies kompleksy...

    Jakie kompleksy ci sie z tym kojarzą?
    Tu nie chodzi o kompleksy tylko o metode walki z konkurencją.
    Pokazują 30-paro latka z SGSIII w kolejce po iPohone5, jakiś kolejkowicz
    pyta go co nie tak z jego SGSIII skoro stoi po iPhone5?
    A on na to ze zajmuje kolejke dla kogos innego...
    Nastepne ujęcie pokazuje jego po 50-ce rodziców co wracaja do kolejki i on
    sie z nimi zegna. Matka zdezorientowana i atechniczna pyta na dowidzenia
    syna czy to jest kolejka po "apps"... No bez jaj, Samsung sobie w kulki
    leci. Takie zagrywki obliczone na tworzenie nowych "memów"... Dla mnie to
    chwyt poniżej pasa.

    >> Czy to nie sugeruje Wam wyraźnie że Samsung czuje swoją słabość? Że nie ma
    >> zbyt wiele dobrego do zaprezentowania na temat własnych słuchawek i woli
    >> atakować konkurencję chwytami poniżej pasa...
    >>
    > Samsung akurat w nowych swych modelach wproszadza wiecej zmian niz Apple
    > w calej swej historii rozwoju (poczynajac od pierwszego iPhona).

    Czemu zatem tych ficzerków i nowości nie prezentuje w reklamach TV a
    koncentruje sie na kampanii negatywnie atakującej iPhone5?


    > Ba Apple sie pod tym wzgledem nawet cofa - patrz iPhone5 (fizycznie) i
    > oprogramowanie 'amaizing' dla iOS6

    Gdzie widzisz cofanie się "fizyczne" w iPhone 5 i co to znaczy w ogóle?
    Aplikacja do map musi byc poprawiona i tu nie ma co dyskutowac.

    >> W tym samym czasie Apple nie ma ani jednej reklamy negatywnej,
    >> koncentrującej się na krytyce wyróbu konkurencji - skupia się w reklamach
    >> wyłącznie na pozytywnych cechach iPhone i prezentacji jego możliwych
    >> zastosowań.
    >>
    >> Co o tym myślicie?
    >>
    > ze Apple jest zapatrzone w sama siebie i nie dostrzega jakie buble
    > produkuje. Patrz np. iP5.

    Albo nie czuje zagrożenia konkurencja tak jak czuje go Samsung.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: