  • 81. Data: 2010-06-23 09:44:46
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: PaPi <...@...3>

    > Po tym co mi odpowiada, ze nie co 'powinno' bo tak chce reklamodawca.

    Ale co Ci odpowiada ?
    Na jakiej podstawie okreslasz co Ci odpowiada ?
    Na jakiej podstawie twierdzisz, ze dana firma jest dobra a inna juz nie ?

  • 82. Data: 2010-06-23 09:47:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie musze, w gronie tego co było mi dane sprawdzić

    A skąd wziąłeś grono tego co było Ci dane sprawdzić?
    I jak wybierzesz następny, jeśli coś się zepsuje?

  • 83. Data: 2010-06-23 09:53:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale co Ci odpowiada ?
    > Na jakiej podstawie okreslasz co Ci odpowiada ?
    > Na jakiej podstawie twierdzisz, ze dana firma jest dobra a inna juz nie ?

    A Ty co w matrixie żyjesz że się zastanawiasz czy to co jesz to kurczak i
    smakuje jak kurczak czy może jak trociny, a wydaje się że jak kurczak

  • 84. Data: 2010-06-23 09:55:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A skąd wziąłeś grono tego co było Ci dane sprawdzić?
    > I jak wybierzesz następny, jeśli coś się zepsuje?

    Hmm, jak Ty chłopie żyłeś w czasach jak nie było reklam? Chyba, że wtedy
    jeszcze Cie nie było i od dziecka jesteś tłuczony po mózgu reklamami i bez
    nich jak bez powietrza nie potrafisz funkcjonować.

  • 85. Data: 2010-06-23 09:56:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A Ty co w matrixie żyjesz że się zastanawiasz czy to co jesz to kurczak i
    > smakuje jak kurczak czy może jak trociny, a wydaje się że jak kurczak

    Kupuję jednak trochę więcej niż tylko kurczaki.
    I przy wielu pozycjach wygląd (choćby butelki) to jednak żadna informacja na
    której można by oprzeć zakup.

    Jeśli na rynku jest 1000 produktów danego typu, z tego 20 w danym markecie,
    to jednak na jakiejś podstawie trzeba zacząć ich próbowanie.
    Jak myślisz, jaka to podstawa?

    Ile rodzajów coli przetestowałeś zanim doszedłeś do pepsi?

  • 86. Data: 2010-06-23 09:58:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale co Ci odpowiada ?
    > Na jakiej podstawie okreslasz co Ci odpowiada ?
    > Na jakiej podstawie twierdzisz, ze dana firma jest dobra a inna juz nie ?

    Wyobraź sobie, że kiedyś były takie czasy kiedy nie było reklam i ludzie
    jakoś funkcjonowali i żyli. I gdyby dziś nie było by takiej ilości
    gównianych reklam żyło by im się dużo lepiej.

  • 87. Data: 2010-06-23 09:58:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Hmm, jak Ty chłopie żyłeś w czasach jak nie było reklam?

    Był też 1 rodzaj danego produktu, maksymalnie kilka.
    Nie było problemu żeby sprawdzić wszystkie.
    Teraz to po prostu nie jest możliwe.
    Więc musisz dokonać wyboru od czego zacząć.
    Pytam, na jakiej podstawie zaczynasz szukanie czegoś co Ci odpowiada, od
    konkretnego produktu?

  • 88. Data: 2010-06-23 10:00:50
    Od: PaPi <...@...3>

    > A Ty co w matrixie żyjesz że się zastanawiasz czy to co jesz to kurczak i
    > smakuje jak kurczak czy może jak trociny, a wydaje się że jak kurczak

    Zupelnie nie interesuja mnie "kurczaki" ile skad sie bierze Twoj osad o
    tym czy firma jest dobra czy dobra nie jest.

  • 89. Data: 2010-06-23 10:02:16
    Od: PaPi <...@...3>

    > Wyobraź sobie, że kiedyś były takie czasy kiedy nie było reklam i ludzie
    > jakoś funkcjonowali i żyli. I gdyby dziś nie było by takiej ilości
    > gównianych reklam żyło by im się dużo lepiej.

    Tak tak. I w ogole bylo super hiper i biper i tylko nie wiadomo dlaczego
    sie skonczylo.

    Ale wracajac do tematu - skad wiesz, ze jakas firma jest "dobra" ?

  • 90. Data: 2010-06-23 10:03:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:hvslns$qjj$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Jeśli na rynku jest 1000 produktów danego typu, z tego 20 w danym
    > markecie, to jednak na jakiejś podstawie trzeba zacząć ich próbowanie.

    Ale musisz to robić na podstawie reklamy?

    > Ile rodzajów coli przetestowałeś zanim doszedłeś do pepsi?

    Nie musiałem dochodzić do pepsi bo od zawsze ją wybierałem. Pamiętam jeszcze
    pierwsze butelki Pepsi-Cola z Warsów i sklepów GS-u jak rzucili. Teraz jak
    mam okazjonalnie możliwość próbowania czegoś innego bo różne dziwne rzeczy
    ludzie kupują i czasami nie ma wyjścia albo nie pić albo pić co wszyscy to
    wystarcza mi jako test alternatywny..