eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 23 Jun 2010 11:56:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <hvslns$qjj$1@news.onet.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsfot$8ui$1@news.onet.pl>
    <4c21c706$1@news.home.net.pl>
    <4c21d73c$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21d78f$1@news.home.net.pl>
    <4c21d982$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxq191.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277286972 27251 83.30.10.191 (23 Jun 2010 09:56:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 09:56:12 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4c21d982$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 100622-1, 2010-06-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261863
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    >>> Po tym co mi odpowiada, ze nie co 'powinno' bo tak chce reklamodawca.
    >>
    >> Ale co Ci odpowiada ?
    >> Na jakiej podstawie okreslasz co Ci odpowiada ?
    >> Na jakiej podstawie twierdzisz, ze dana firma jest dobra a inna juz nie ?
    >
    > A Ty co w matrixie żyjesz że się zastanawiasz czy to co jesz to kurczak i
    > smakuje jak kurczak czy może jak trociny, a wydaje się że jak kurczak

    Kupuję jednak trochę więcej niż tylko kurczaki.
    I przy wielu pozycjach wygląd (choćby butelki) to jednak żadna informacja na
    której można by oprzeć zakup.

    Jeśli na rynku jest 1000 produktów danego typu, z tego 20 w danym markecie,
    to jednak na jakiejś podstawie trzeba zacząć ich próbowanie.
    Jak myślisz, jaka to podstawa?

    Ile rodzajów coli przetestowałeś zanim doszedłeś do pepsi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: