  • 41. Data: 2010-06-21 22:44:55
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 20 czerwca 2010 23:33, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

    > Hehehe ... ale się ubawiłem :-)
    > Skuteczność reklamy interesuje jedynie WŁAŚCICIELA.
    > Pokaż mi własciciela np. PLUS GSM

    Nie jest trudno znaleźć, proszę bardzo:
    http://www.polkomtel.com.pl/polkomtel_sa/wladze/akcj
    onariusze/Default.aspx

    > To nie tak wygląda jak myślicie, ...

    Wydaje mi się, że to nie wygląda tak, jak Ty myślisz :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 42. Data: 2010-06-21 23:20:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl...
    >W niedziela, 20 czerwca 2010 23:33, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

    > Nie jest trudno znaleźć, proszę bardzo:
    > http://www.polkomtel.com.pl/polkomtel_sa/wladze/akcj
    onariusze/Default.aspx

    Mam wraznie, ze dla przedpiscy wlascicielem moze byc tylko np. taki pan
    Miecio majacy swoj warstat i codzienie osobiscie go dogladajacy. W swiecie
    korporacji nie ma wlascicieli i prezesi okradaja je, przy czym nikt nie ma
    nad nimi kontroli i im w ksiegi nie zaglada, o audytach nie wspominam.
    Uwierz mi, spora czesc kolesi pracujacych w warstatach (ale nie na etacie,
    moze byc na czarno, no najwyzej jakies zlecenie) tak wlasnie widzi swiat.

    > Wydaje mi się, że to nie wygląda tak, jak Ty myślisz :-)

    Jesli pracujesz na etacie to Twoje zdanie sie nie liczy.

  • 43. Data: 2010-06-21 23:34:51
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 22 czerwca 2010 01:20, Ghost wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > moze byc na czarno, no najwyzej jakies zlecenie) tak wlasnie widzi swiat.

    No cóż, jeśli nie chcemy żyć w kraju w którym żądzą ludzie tego pokroju to
    trzeba ich uświadamiać na każdym kroku - jedni się czegoś dowiedzą i zaczną
    myśleć rozsądniej, inni zaczną się wstydzić swojej niewiedzy i znikną a
    pozostali będą marginalnym folklorem ;-)

    > Jesli pracujesz na etacie to Twoje zdanie sie nie liczy.

    W tych kategoriach to moje zdanie liczy się :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 44. Data: 2010-06-22 08:26:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    napisał w wiadomości news:hvosus$4em$1@inews.gazeta.pl...

    > W tych kategoriach to moje zdanie liczy się :-)

    Ale nie na warstacie?

  • 45. Data: 2010-06-22 09:00:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > moze byc na czarno, no najwyzej jakies zlecenie) tak wlasnie widzi swiat.

    Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało można
    przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.

  • 46. Data: 2010-06-22 09:35:27
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Opowiesz o tym cos wiecej?

    Nie ma co opowiadać ... wydatki na reklamę
    sa najlepszym sposobem na wyprowdzanie środków
    ze spółek. Ludzie z branży wiedzą w czym rzecz ;-)

    Tomy M.

  • 47. Data: 2010-06-22 09:39:26
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało można
    > przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.

    To się odbywa na niewyobrażalną skalę. Pan Mieciu
    który ma warsztat też dostaje z tego "działkę"
    co nie oznacza że mu się podoba taki układ. Ale
    Pan Mieciu nie ma wyjścia, smaruje faktury i dzieli
    się z prezesami bo musi z czegoś żyć. Jeżeli Pan
    Mieciu zrezygnuje to znajdą się inni którzy zajmną
    jego miejsce.

    Tomy M.

  • 48. Data: 2010-06-22 09:46:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale taka jest prawda, skoro w małych spółkach tak jest to śmiało można
    > przyjąć, że w tych dużych też na x-razy większą skalę.

    Innymi slowy, caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar sie rownie
    dobrze sprzedaje bez niego?

  • 49. Data: 2010-06-22 09:47:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > się z prezesami bo musi z czegoś żyć. Jeżeli Pan
    > Mieciu zrezygnuje to znajdą się inni którzy zajmną

    Jak sadzisz ile wykreca w ten sposob np. prezes Zywca?

  • 50. Data: 2010-06-22 10:10:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak sadzisz ile wykreca w ten sposob np. prezes Zywca?

    Poszukaj wiadomości na temat ostatniej wpadki ustronianki, płacili po mln zł
    za to żeby markety brały ich wode.