  • 161. Data: 2010-06-23 11:36:58
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wziac pod uwage mozesz nawet tysiacpincetstodziewincet aspektow.
    > Tyle tylko ze pozniej gdy zostaja na placu boju trzy, cztery telewizory
    > spelniajace Twoje oczekiwania dokonujesz wyboru. I czy bedziesz kierowal
    > sie nazwa na plakietce, opinia szwagra czy glosem sprzedawcy to i tak jest
    > to wybor za ktorym ktos stoi.

    Eee, a jak rzuce monetą?

    > Poza tym nawet dokonujac wyboru po parametrach z jakiegos zrodla musisz
    > wiedziec jakie parametry sa wazne. I te zrodla tez wcisna odpowiedni
    > produkt.

    Że jak? Coś Cie chyba poniosło. Parametry to parametry, mogą być różne ale
    kryteria są jednakowe dla wszystkich porównywanych. Jeżeli jeden ma 4 HDMI,
    a drugi 3 trudno żeby w tej kategorii ten co ma 3 był lepszy.

  • 162. Data: 2010-06-23 11:38:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hvsrk9$dkb$1@news.onet.pl...

    > Tylko zupełnie niepotrzebnie pomieszałeś trzy pojęcia "wydałby"
    > "pomnazajaca majatek" "wydajaca wszystko co zarobi predziej czy pozniej".
    > To zupełnie z różnej bajki pojęcia, więc próbując nimi coś udowodnić lub
    > zaprzeczyć po prostu trollujesz.

    A nie Ty pisales, ze

    <cytat>
    Wydałby.
    Prędzej czy później.
    Co najwyżej nie wziąłby duperopłacalnych kredytów na zakupy.

    </cytat>

  • 163. Data: 2010-06-23 11:38:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie, wchodze do sklepu i biorę zgrzewke wody, przez jakiś czas
    > brałem

    Palisz głupa czy naprawdę nie rozumiesz, że pytanie dotyczy tego pierwszego
    razu?
    W każdym razie, tak czy tak - dalsza dyskusja nie ma sensu.
    EOD

    > różne nie zwracając nawet kto je produkuje, aż trafiłem na taką która mi
    > zasmakowała i to był żywiec.

    Smak czystej wody?
    O dżisus.
    Naprawdę lepiej skończyć tą dyskusję.

  • 164. Data: 2010-06-23 11:44:01
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To klamstwo jest niegodne komentarza.

    Nie, to Ty teraz kłamiesz.
    Albo nie rozumiesz co napisałeś.
    W takim wypadku wróc do momentu, kiedy odpisałeś na mój post o różnicach w
    smaku.
    I wyjaśnij co chciałeś powiedzieć, jeśli nie to co powyżej napisałem.

    > Nie dotre, bo nie potrafisz trzymac kupy z watkiem.

    Problem właśnie w tym, że nie rozumiesz co piszesz, a już na to, żeby miało
    to związek z wątkiem, to nawet szans nie ma.

    > Pytam, nie bredze

    Bredzisz.
    I to zupełnie o czymś innym niż ja piszę.
    Czasami się zastanawiam czy nie odpowiadasz na mój post, ale pisząc na
    zupełnie inny.

    > A skad ja mam wiedziec co piszesz

    Jak nie rozumiesz co czytasz, to na co odpowiadasz?

    >, skoro tak lakonicznie odpowiadasz na pytanie czy napoje byly lane z
    >plastiku?

    Ja pierdzielę, co za tępy typ.

    Jak inaczej mogłeś zrozumieć moją odpowiedź (i na jakiej podstawie), jak nie
    jako potwierdzenie że piszę właśnie o napojach lanych z plastikowych butelek
    w każdym przypadku?

    > Etam, pilem tez ta zza oceanu i oczywiscie jest roznica - nigdzie nie
    > napisalem, ze nie ma. Czytaj ze zrozumieniem.

    No to pisz tak, żeby ktoś Cię rozumiał.
    Bo jeśli nie chodziło Ci o to, że nie ma różnicy, to o co Ci chodzi?
    Potrafisz jakoś ubrać swoje myśli w zrozumiały przekaz?

  • 165. Data: 2010-06-23 11:44:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Łapiesz się widzę. ;-)

    Nie, śmieje się jak widzę reklamę w której producent reklamuje innowację
    która chyba tylko dla niego jest innowacją, a klientowi nic po niej. I to ma
    mnie niby przekonać do zakupu tego auta.

    > Właśnie na tym polega reklama, że oni Ci wciskają że masz wybierać sobie
    > markę.
    > A to bzdura jest - trzeba wybrać dobre auto, a nie markę.

    Dlatego wybrałem to co wybrałem, a nie to co reklamują w kredycie 50/50 z
    silnikiem jak moja kosiarka.

  • 166. Data: 2010-06-23 11:46:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Wydałby.
    > Prędzej czy później.
    > Co najwyżej nie wziąłby duperopłacalnych kredytów na zakupy.

    Oczywiście że ja.
    Ale ja nic nie pisałem że pomnażanie majątku nie jest wydawaniem, czy też że
    wydawanie wszystkiego co się zarobi nie jest wydawaniem, a właśnie tego typu
    bzdety zawarłeś w odpowiedzi.
    No chyba że znowu chodziło Ci o coś innego, tylko zapomniałeś tego napisać,
    a do posta wrzuciłeś stek przypadkowych słów.

  • 167. Data: 2010-06-23 11:46:33
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:

    > Jak masz do wyboru piwa: zywiec, lech, warka wszystkie za 3zl to co
    > kupujesz ?
    Zywiec bo znam. Choćby mi zaaplikowano milion reklam pozostałych.
    Daremny trud.

    > A on na jakiej podstawie wyrobil sobie ta opinie ?

    Może ktoś go poczęstował i mu posmakowało.
    Taki łańcuszek samo się szerzący jeśli towar jest dobry. Zwyczajne prawa
    rynku.

    > Jestes pewien ze np. bylbys w stanie w slepym tescie rozpoznac ww.
    > gatunki piw od siebie ? Albo jeszcze lepiej - wod mineralnych ?

    Nie, nie mógłbym.
    Co nie zmienia faktu że dalej nie ma związku mojego wyboru z reklamą a
    już na pewno nie z tą wyjącą do ucha i powtarzaną tysiące razy

    > O tototo :-) Juz blizej.
    > Jak myslisz opakowania to domena marketingu czy dzialu produkcji i
    > dlaczego jedne wygladaja tak a inne inaczej ?

    Jak już jestem całkiem zielony to ostatecznie względy estetyczne.
    Bardzo rzadko. Nie potrafię sobie przypomnieć kiedy tak kupowałem.
    Opakowanie jak na razie nie wyskakuje do mnie z półki i nie błaga żebym
    go kupił :-) Dalej związek naciągany.

    > Nie. Tobie sie wydaje ze jestes niereprezentatywny. Nalezysz rowniez do
    > jakiegos zbioru klientow, do ktorych dociera sie nie tym to innym sposobem.

    Pewnie że się dociera ale nie metodami opisywanymi w tym wątku.
    Przez te metody jestem wku.... jak po pracy chcę objerzeć dziennik i
    dowiedzieć się gdzie dziś bronek poleciał i komu podał łapkę.
    Odruchowo na te produkty już patrzeć nie mogę. Takie ludzkie emocje.

    PS. Teraz moja teoria.
    Wymyślono towar i wmówiono ludziom że jest im potrzebny, że przyniesie
    im duże dochody i bez niego nie da się prowadzić interesu. Dodatkowo
    jest to towar który jest bardzo podatny na wszelkie manipulacje, nie da
    się obiektywnie go wycenić (raz kosztuje 1 a raz 1000) Każdemu
    kanciarzowi taki się przyda. Jak nawet sam w sobie nic nie daje to
    korzyści z niego są wymierne ;-)
    Jaki to towar? Reklama.

  • 168. Data: 2010-06-23 11:47:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hvss1i$f03$1@news.onet.pl...

    > Nie, to Ty teraz kłamiesz.

    Na czym polega moje klamstwo?

    > Bredzisz.

    Jestes chamski.

    > Jak nie rozumiesz co czytasz, to na co odpowiadasz?

    Jesli nie rozumiem to dopytuje, zeby zrozumiec - a gdy zapytalem
    zaatakowalwes mnie.

    > No to pisz tak, żeby ktoś Cię rozumiał.
    > Bo jeśli nie chodziło Ci o to, że nie ma różnicy, to o co Ci chodzi?
    > Potrafisz jakoś ubrać swoje myśli w zrozumiały przekaz?

    Wystarczy, ze cofniesz sie pare postow.

    Nie chce mi sie z Toba wiecej gadac. EOT.

  • 169. Data: 2010-06-23 11:49:04
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > O i mamy ksiazkowy przyklad cioty.

    Walnij focha jeszcze, przecież w reklamie mówią, że ci co pija lajta będą
    piękni, okłamali Cię?

  • 170. Data: 2010-06-23 11:50:07
    Od: PaPi <...@...3>

    > Eee, a jak rzuce monetą?

    A tak wybierasz jakikolwiek z produktow, ktore kupujesz ?

    > Że jak? Coś Cie chyba poniosło. Parametry to parametry, mogą być różne ale
    > kryteria są jednakowe dla wszystkich porównywanych. Jeżeli jeden ma 4 HDMI,
    > a drugi 3 trudno żeby w tej kategorii ten co ma 3 był lepszy.

    Lepszy w czym ? W ilosci HDMI ? Oczywiscie ze ten pierwszy bedzie w tym
    lepszy. Pytanie polega na tym, skad wiesz ze potrzebne Ci 4 HDMI, skad
    wiesz, ze potrzebny jest kontrast 100000000:1, skad wiesz jaka wielkosc
    i rozdzielczosc TV wybrac.
    Cala ta wiedza to w taki czy inny sposob nakrecanie sprzedazy.
    Wcale nie twierdze, ze to zle.