  • 151. Data: 2010-06-23 11:19:16
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jasne, nie to co napitki dla prawdziwych facetów, którym jak spod pachy
    > nie wali, to się nie liczy.

    Nie w tym rzecz, przesłanie było takie że powstała kolejna wersja tylko po
    to żeby "target" przewrażliwonych dziewoj które mają nasrane na punkcie
    swojej wagi /a która nie ma/ mogła też się napić reklamowanego napoju. /bo
    nie zgrubnie z lighta ale przy okazji nic nie mówią o wpierdalaniu
    hamburgerów do kompletu w MC/

    > Cherry jest light?

    Nie, nie o to chodziło, skróciłem po prostu. Myślałem stricte o light.

  • 152. Data: 2010-06-23 11:20:31
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie w tym rzecz,

    A jednak tak wszyscy odebrali Twoje słowa i dlatego Cię wypytują jak to
    robisz.

    >w obecnym świecie gdzie reklamy są przerywane innymi programami w których
    >również widzisz reklamy ciężko być 'z boku' , wręcz jest to niemożliwe. Dla
    >mnie istotne jest to że nie pędze do sklepu po towar 'x' bo widze reklame w
    >TV.

    A to już zupełnie inna bajka.

    > A odnośnie tych którym nie było dane zasmakować świata bez reklamy, trudno
    > ich strata wiele świetnych rzeczy ich mineło jak 8-bitowce, salony gier z
    > asteroidem, sonda, podróże pociągiem 'na węgiel' itd.
    > Obecnie każde dziecko ma wyprany mózg, jak bardzo zależy od rodziców ale
    > czasami dobrze dziedziczyć przyzwyczajenia po rodzicach niż płynąć z całym
    > tym trendi szambem.

    Tutaj nie ma między nami różnic.

  • 153. Data: 2010-06-23 11:22:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale w TVMango?

    Jak zwał tak zwał.,
    Chodzi o dany rodzaj marketingu.
    Nie śledzę Mango, żeby wiedzieć co oni tam reklamują, czy dana patelnia
    była.

    > Hehehe, cyrk obwoźny. Jak mnie wqrwiają ludzie którzy starają się mnie na
    > coś takeigo wkręcić.

    A widzisz - czasem warto skorzystać.
    O ile jest się na tyle poważnym, żeby nie ulec.

  • 154. Data: 2010-06-23 11:24:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Aha, czyli w myśl jednej z tez z tego wątku musiał bym przetestować z 15
    > marek samochodów żeby wybrać dobra dla siebie? /tylko czemu skode albo
    > fiata - bo mają najwięcej reklam ??? :DDD/

    Łapiesz się widzę. ;-)
    Właśnie na tym polega reklama, że oni Ci wciskają że masz wybierać sobie
    markę.
    A to bzdura jest - trzeba wybrać dobre auto, a nie markę.
    Fakt - z nowymi modelami tak się nie da, bo nic o nich nie wiadomo.

  • 155. Data: 2010-06-23 11:26:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > swojej wagi /a która nie ma/ mogła też się napić reklamowanego napoju. /bo
    > nie zgrubnie z lighta ale przy okazji nic nie mówią o wpierdalaniu

    Wszystko prawda?
    Tylko jakim cudem to połączyłeś z Cherry?
    Pewnie po prostu nie wiesz o czym piszesz.

    > Nie, nie o to chodziło, skróciłem po prostu. Myślałem stricte o light.

    No właśnie.
    A to zupełnie co innego, to po prostu nowy smak.
    Fajny, jak ktoś lubi i colę i owoce.

  • 156. Data: 2010-06-23 11:29:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsqhv$a8t$1@news.onet.pl...

    > Niestety, żyję tam gdzie Ty,

    Wiesz ja znam calkiem spora grupe ludzi poprostu pomnazajaca majatek, a nie
    wydajaca wszystko co zarobi predziej czy pozniej.

    > ale wcale mi się to stymulowanie zakupów reklamami nie podoba i tu się
    > różnimy.

    Ale Tobie to nieszkodzi, bo i tak wydalbys.

  • 157. Data: 2010-06-23 11:31:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie rozumiesz o co się pytają?
    > Przecież nikt nie pyta co wybrałeś, tylko jak to zrobiłeś.

    Normalnie, wchodze do sklepu i biorę zgrzewke wody, przez jakiś czas brałem
    różne nie zwracając nawet kto je produkuje, aż trafiłem na taką która mi
    zasmakowała i to był żywiec. Koniec opowieści.

  • 158. Data: 2010-06-23 11:34:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsqga$a3h$1@news.onet.pl...

    > Nie - próbujesz reklamować swoje stanowisko, że ja nie wiem co piję i nie
    > czuję różnicy w smaku, tylko mi się tak wydaje.
    > A to bzdura jest, niegodna komentarza.

    To klamstwo jest niegodne komentarza. Nie podwazam istnienia roznicy smaku.
    Czytaj ze zrozumieniem.

    > Nie dotrzesz.

    Widze.

    > Bo to, że sobie coś założyłeś wcale nie oznacza że masz rację.
    > A je wiem, że jej nie masz, że różnice w składzie i smaku się zdarzają.

    Nie dotre, bo nie potrafisz trzymac kupy z watkiem.

    > Co Ty bredzisz?

    Pytam, nie bredze - moze zrob 50 przysiadow bo Ci cisnienie skacze.

    > Czy ja mówię, że jest jakiś związek różnicy smaków z różnicą w plastiku?

    A skad ja mam wiedziec co piszesz, skoro tak lakonicznie odpowiadasz na
    pytanie czy napoje byly lane z plastiku?

    > Czasem gdzieś wyjeżdżam.....

    > Kup angielską colę, to zobaczysz, że to co porównywałeś to była żadna
    > różnica.

    Etam, pilem tez ta zza oceanu i oczywiscie jest roznica - nigdzie nie
    napisalem, ze nie ma. Czytaj ze zrozumieniem.

  • 159. Data: 2010-06-23 11:36:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > O i mamy ksiązkowy przykład oddziaływania reklamy.

    O i mamy ksiazkowy przyklad cioty.

  • 160. Data: 2010-06-23 11:36:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > Wiesz ja znam calkiem spora grupe ludzi poprostu pomnazajaca majatek, a
    > nie wydajaca wszystko co zarobi predziej czy pozniej.

    Tylko zupełnie niepotrzebnie pomieszałeś trzy pojęcia "wydałby" "pomnazajaca
    majatek" "wydajaca wszystko co zarobi predziej czy pozniej".
    To zupełnie z różnej bajki pojęcia, więc próbując nimi coś udowodnić lub
    zaprzeczyć po prostu trollujesz.

    > Ale Tobie to nieszkodzi, bo i tak wydalbys.

    Ale może sensowniej.