  • 141. Data: 2010-06-23 11:04:50
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Uwazasz, ze badania skutecznosci reklamy robia filozofowie wyciagajacy
    > wyniki z tylka i ktos im za to placi?

    Szczerze to mam to w nosie kto, jak i za ile. W/g nich to moge być
    sterowanym reklamami bioproduktem, ważne że moje samopoczucie i zdolność
    wolnego wyboru pozwali mi sądzić, że wybór jest podyktowany świadomą
    decyzją. Jeżeli zmierzasz do tezy, że nasze życie jest kierowane odgórnie, a
    wybory wymuszane przez reklamodawców to masz takie prawo.
    Ja wiem na pewno, że na otwarcie OBI które własnie ma miejsce w mieście nie
    pójde bo nie jestem jak większość tego bydła zainteresowny możliwą promocją
    na coś co mi jest niepotrzebne.

  • 142. Data: 2010-06-23 11:06:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A czemu nie?
    > Tylko trzeba znaleźć odpowiedniki, które kosztują normalną kasę i może to
    > być całkiem udany zakup.

    Ale w TVMango?

    > W ten sposób kupiłem rewelacyjną patelnię.
    > Korzystając z błędów rodziny, która po pokazach domowych dała się namówić
    > na zakup identycznej za 1000 zł.

    Hehehe, cyrk obwoźny. Jak mnie wqrwiają ludzie którzy starają się mnie na
    coś takeigo wkręcić.

  • 143. Data: 2010-06-23 11:07:08
    Od: PaPi <...@...3>

    > U mnie taka kolejność
    > - cena

    Jak masz do wyboru piwa: zywiec, lech, warka wszystkie za 3zl to co
    kupujesz ?

    > - opinia znajomego

    A on na jakiej podstawie wyrobil sobie ta opinie ?

    > - własne doświadczenie z danym producentem

    Jestes pewien ze np. bylbys w stanie w slepym tescie rozpoznac ww.
    gatunki piw od siebie ? Albo jeszcze lepiej - wod mineralnych ?

    > - opakowanie

    O tototo :-) Juz blizej.
    Jak myslisz opakowania to domena marketingu czy dzialu produkcji i
    dlaczego jedne wygladaja tak a inne inaczej ?

    > Pewnie gdzieś w tym wszystkim reklama macza swoje łapska ale na pewno
    > nie w takim stopniu jak sądzą "fachowcy" od reklamy.

    A skad wiesz w jakim stopniu sadza "fachowcy" od reklamy ?

    > Wiem nie jestem reprezentatywny. Trudno.

    Nie. Tobie sie wydaje ze jestes niereprezentatywny. Nalezysz rowniez do
    jakiegos zbioru klientow, do ktorych dociera sie nie tym to innym sposobem.

  • 144. Data: 2010-06-23 11:09:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie pójde bo nie jestem jak większość tego bydła zainteresowny możliwą
    > promocją na coś co mi jest niepotrzebne.

    Nie rozumiesz. Reklama jest skierowana do populacji nie do konkretnego
    czlowieka. Rzadko jest jedynym srodkiem determinujacym wybor, a jedynie
    wspomagaczem nieco przychylajacym klientow danemu produktowi. Nie jest tak,
    ze kupujemy wprost na rozkaz. To tylko statystyka. Rozumiem Twoje opory, ale
    wiara, ze wszystkie wybory wynikaja tylko i wylacznie z Twojej wolnej woli
    jest zludna. Z reszta czymze jest wolna wola?

  • 145. Data: 2010-06-23 11:10:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jak kazdy facet. Galerie sa dla kobiet. W dawnych czasach facet szedl
    > ustrzelic co potrzebne i wracal. Kobiety zajmowaly sie zbieractwem, czyli
    > musialy przebrac ilestam tych krzekow i wybierac mozolnie co jadalne.

    Galerie są dla znudzonych mieszczuchów którzy nie mają co ze sobą zrobić po
    pracy i dla gówniarstwa które spotkania na trzepaku zmieniło na galerie.

    > Ale konsumpcjonizm to nie tylko galerie, ale i salony samochodowe, salony
    > AV, wakacje w chinach itp

    Aha, czyli w myśl jednej z tez z tego wątku musiał bym przetestować z 15
    marek samochodów żeby wybrać dobra dla siebie? /tylko czemu skode albo
    fiata - bo mają najwięcej reklam ??? :DDD/

  • 146. Data: 2010-06-23 11:11:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Hehehe, cyrk obwoźny. Jak mnie wqrwiają ludzie którzy starają się mnie na
    > coś takeigo wkręcić.

    Mnie nie. Po prostu odmawiam i wcale nie mam im za zle.

  • 147. Data: 2010-06-23 11:12:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Aha, czyli w myśl jednej z tez z tego wątku musiał bym przetestować z 15
    > marek samochodów żeby wybrać dobra dla siebie? /tylko czemu skode albo
    > fiata - bo mają najwięcej reklam ??? :DDD/

    Nie wiem nie sledze.

  • 148. Data: 2010-06-23 11:13:01
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wynalazki typu LOL to skroty dla ciot.

    O i mamy ksiązkowy przykład oddziaływania reklamy.

  • 149. Data: 2010-06-23 11:17:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie, ja Ci probuje zwrocic uwage na to ze reklama stanowi sugestie

    Nie - próbujesz reklamować swoje stanowisko, że ja nie wiem co piję i nie
    czuję różnicy w smaku, tylko mi się tak wydaje.
    A to bzdura jest, niegodna komentarza.

    >, tak jak swiadomosc kraju pochodzenia produktu. Poniewaz wiem, ze uwazaz,
    >iz reklamy dzialaja, to moze latwiej do Ciebie dotre w ten sposob.

    Nie dotrzesz.
    Bo to, że sobie coś założyłeś wcale nie oznacza że masz rację.
    A je wiem, że jej nie masz, że różnice w składzie i smaku się zdarzają.

    > Plastiki inne?

    Co Ty bredzisz?
    Czy ja mówię, że jest jakiś związek różnicy smaków z różnicą w plastiku?

    > A skad wiesz, ze nie pijesz ciagle ztego samego zrodla w polsce?

    Czasem gdzieś wyjeżdżam.....

    > Mieszkajac w danym miejscu na 100% procent tak jest. Chociaz nie wiem
    > gdzie oni to dzisiaj rozlewaja, porownywalem jakis czas temu i byla
    > istotna roznica.

    Kup angielską colę, to zobaczysz, że to co porównywałeś to była żadna
    różnica.

  • 150. Data: 2010-06-23 11:18:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Boze, gdzie Ty zyjesz?

    Niestety, żyję tam gdzie Ty, ale wcale mi się to stymulowanie zakupów
    reklamami nie podoba i tu się różnimy.