  • Data: 2010-06-23 09:56:26
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > A Ty co w matrixie żyjesz że się zastanawiasz czy to co jesz to kurczak i
    > smakuje jak kurczak czy może jak trociny, a wydaje się że jak kurczak

    Kupuję jednak trochę więcej niż tylko kurczaki.
    I przy wielu pozycjach wygląd (choćby butelki) to jednak żadna informacja na
    której można by oprzeć zakup.

    Jeśli na rynku jest 1000 produktów danego typu, z tego 20 w danym markecie,
    to jednak na jakiejś podstawie trzeba zacząć ich próbowanie.
    Jak myślisz, jaka to podstawa?

    Ile rodzajów coli przetestowałeś zanim doszedłeś do pepsi?