eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Date: Wed, 23 Jun 2010 11:05:03 +0200
    From: PaPi <...@...3>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsfot$8ui$1@news.onet.pl>
    <4c21c706$1@news.home.net.pl> <hvsi0s$fkg$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hvsi0s$fkg$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.79.124.117
    Message-ID: <4c21ce40$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1277283904 89.79.124.117 (23 Jun 2010 11:05:04 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: p...@g...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261849
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Wystarczy przeczytac co pisze :
    >>
    >> "Dobre firmy się nie muszą reklamować"
    >
    > Akurat tu się z nim zgadzam, też uważam, że reklama służy głównie do
    > mieszania ludziom w głowie i wciskania niepotrzebnego g...a, więc staram
    > się nie korzystać z jej "pomocy".
    > Ale oczywiście jej wpływ na świadomość jakiś jest, trudno byłoby
    > zaprzeczyć.

    Dokladnie tak. Na jakiej podstawie, ktos nie bedacy w zaden sposob
    zaangazowany w produkcje danej firmy moze stwierdzic o jej dobrosci badz
    niedobrosci.
    Ano w taki, ze dzialania marketingowe jakimi nie koniecznia sa tylko
    reklamy w mediach, w sposob umiejetny wykreowaly wizerunek danej firmy.
    Czyli tak czy owak jest "zlapany" jesli nie przez ryczaca reklame w TV
    to przez inne dzialania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: