eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej?
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsg64$a5a$1@news.onet.pl>
    Date: Wed, 23 Jun 2010 11:15:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    From: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>
    Message-ID: <op.veqxcarb49y0rp@organ-5>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 14
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.188.234.74
    X-Trace: 1277284531 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17101 79.188.234.74:31337
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 2037
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261852
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 23-06-2010 o 10:21:22 irek <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Po coca-colę, tyskie i inne produkty sięgnąłeś bo stały na półce? Zanim
    > dostrzegłeś co lubisz przetestowałeś wszystkie gatunki piw, napojów itp?
    > Wszyscy odbiorcy reklam twierdzą, że na ich wybory reklama nie miała
    > wpływu, więc jak to jest, że coca-cola lepiej się sprzedaje na świecie
    > mimo, że w ślepym teście większość konsumentów wybierała pepsi ze
    > względu na wartości smakowe.

    Magiczne słowo "koka". Zdecydowanie bardziej męsko brzmi niż "pepsi".


    --
    Brak sygnaturki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: