eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej?
    Date: Wed, 23 Jun 2010 11:10:07 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <hvsj1g$jgg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsg64$a5a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gz66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1277284208 19984 80.53.77.66 (23 Jun 2010 09:10:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 09:10:08 +0000 (UTC)
    X-User: drk_z
    In-Reply-To: <hvsg64$a5a$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261850
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 6/23/2010 10:21 AM, irek pisze:
    > W dniu 2010-06-23 10:06, BaX pisze:

    > A pierwszy raz po to co Ci smakuje i lubisz to sięgnąłeś ot tak sobie?
    > Nie zwracałeś uwagi na opakowanie, markę i inne bzdety wbijane
    > codziennie do głowy?

    Ale żeby się przekonać czy coś jest rzeczywiście tak dobre jak reklamują
    wystarczy spróbować raz - nie musisz wiązać się z produktem umową
    długoterminową. Zresztą, czasami nie trzeba nawet próbować wystarczy
    popatrzeć na produkt i stwierdzić, że w reklamie wydawał się znacznie
    większy ;-)

    > Po coca-colę, tyskie i inne produkty sięgnąłeś bo stały na półce? Zanim

    Pijesz Tyskie?? Przyjmij wyrazy współczucia ;-)

    > dostrzegłeś co lubisz przetestowałeś wszystkie gatunki piw, napojów itp?

    Wszystkie nie, ale jak coś nowego się pojawia na półce w sklepie to
    czemu nie spróbować?
    Kiedyś zrobiliśmy zakupy wyłącznie z produktów oznaczonych logiem
    hipermarketu, ot tak, żeby potwierdzić ich "jakość". Nie zawiedliśmy się
    - były do niczego ;-)

    > Wszyscy odbiorcy reklam twierdzą, że na ich wybory reklama nie miała
    > wpływu, więc jak to jest, że coca-cola lepiej się sprzedaje na świecie
    > mimo, że w ślepym teście większość konsumentów wybierała pepsi ze
    > względu na wartości smakowe.

    Na podstawie tego testu podjęto decyzję o zmianie smaku Coca-coli na co
    doprowadziło firmę niemal na skraj bankructwa. Mimo że ludziom lepiej
    smakowała Pepsi to nie chcieli Coca-coli o smaku Pepsi.
    Pamiętam tą akcję nawet z Polski, gdy w pewnym momencie pojawiła się
    Coca-cola Classic o zwykłym smaku :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: