  • Data: 2010-06-23 08:27:43
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Wszyscy odbiorcy reklam twierdzą, że na ich wybory reklama nie miała
    > wpływu, więc jak to jest, że coca-cola lepiej się sprzedaje na świecie
    > mimo, że w ślepym teście większość konsumentów wybierała pepsi ze względu
    > na wartości smakowe.

    To co mówisz to jest historia - to raz, bo dotyczy innego napoju, a nie
    Coke.
    Coca-cola w Polsce smakuje zupełnie inaczej niż na zachodzie - to dwa.
    Oczywiście smakuje gorzej, jest bardziej słodka, za to samej treści smakowej
    ma mniej.

    Moim zdaniem akurat tutaj reklama może nie działać, bardziej fatalna jakość
    konkurencji (nie licząc pepsi).
    Spróbujesz raz czy dwa jakiejś coli by Zbyszko czy Hellena i odchodzi Ci
    ochota na testowanie następnych, bo tego paskudztwa się pić nie da.

    Ale najciekawsze napoje obu firm ja znalazłem totalnie bez reklam, zanim
    takowe jeszcze się pojawiły.
    Chodzi o colę o smakach wiśniowym i cytrynowym.