eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmReklamacja - usługi GSMRe: Reklamacja - usługi GSM
  • Data: 2010-07-28 10:04:42
    Temat: Re: Reklamacja - usługi GSM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik pisze:
    > Zastanawia mnie jedna rzecz - złozylem reklamacje 30.05 i do dzis nie
    > otrzymałem odpowiedzi.
    > za to dzis otrzymałem pismo, ze reklamacje rozpatrza w terminie
    > pozniejszym.
    > Czy dobrze rozumiem, ze takie pismo jest nic nie warte, bo i tak w zwiazku
    > z brakiem odpowiedzi w terminie 14 dni reklamacja została uznana?

    To nie ustawa konsumencka, czas na odpowiedź do 30 dni.


    > Pytanie (teoretyczne): czy jezeli napisałbym reklamacje, ze w zwiazku z
    > czyms tam oczekuje zadoscuczyneinia w wysokosci darmowego abonamentu przez
    > najblizsze 5 lat (okresle kwote zadania) i firma nie odpowie w ciagu 14
    > dni, to taka reklamacja równiez zostałaby uznana w swietle prawa
    > (abstrahujac od niecheci operatora do przyjecia tegoz faktu do wiadomosci)?


    1. 30 dni.

    2. Nie jest to takie oczywiste. Na przykład właściwy miejscowo dla Playa
    sąd rejonowy dla Warszawy-Moktowa w osobie pewnej sędzi, nie uznaje
    przepisu o uznawaniu reklamacji w przypadku braku odpowiedzi. Jak się na
    to zapatruje nadrzędny sąd okręgowy będę miał się dopiero okazję dowiedzieć.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: