eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetReklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!nn
    rpd.internetia.pl
    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
    Date: Thu, 16 Apr 2009 23:38:39 +0200
    Organization: Samodzielna, Całkowicie Oddana, Trupa Terminatorów. Astronauci Także
    Atakują Czasami Ale Mało Aktywnie
    Lines: 32
    Message-ID: <s...@e...rdc.pl>
    References: <gs75c0$bgn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <gs7nrm$rl$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: epsilon.rdc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1239918560 6567 77.252.106.53 (16 Apr 2009 21:49:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2009 21:49:20 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Orig-Path: epsilon.rdc.pl!not-for-mail
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
    X-Truskawki: Z cukrem i śmietaną
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146983
    [ ukryj nagłówki ]

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ToMasz"
    >>> Z tego co sie orientuje, brak reakcji w czasie dozwolonego terminu (sklep
    >>> zastrzega sobie termin do 28 dni!) moge zarzadac zwrotu pieniedzy. Jak to
    >>> wyglada?
    >> Jeśli była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową,
    >> sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź. W przeciwnym wypadku uznaje się, że
    >> sprzedawca reklamację zaakceptował.
    >> Po szczegóły odsyłam do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    >> konsumenckiej.
    >wałki ciśniesz.

    Co takiego? Ja rozumiem, że dzisiejsza młodzież ma swoją grypserę, ale
    w "miejscu publicznym" mógłbyś się wyrażać zrozumiale.

    >1 reklamacja - i z tego skorzystał
    >2 odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności.
    >
    >1 wyklucza 2. i odwrotnie. to 2 rózne sprawy, i powinno tak być( nie
    >jest) ze 2 załatwia sprzedawca a 1 producent, lub jego serwis lub
    >sprzedawca o ile ma na to umowe, a 99% niema.

    A w życiu. Mylisz reklamację z gwarancją. Gwarancja jest dobrowolnym
    zobowiązaniem gwaranta. Reklamacja to potoczne określenie żądania
    wymiany rzeczy wadliwej, bądź przywrócenia tej rzeczy do stanu zgodnego
    z umową.


    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb ADDING "JUST KIDDING" DOESN'T MAKE IT OKAY
    `b K...@e...eu.org d' TO INSULT THE PRINCIPAL (Bart Simpson on
    d' http://epsilon.eu.org/ Yb chalkboard in episode 2F09)
    `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: