-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
Date: Thu, 16 Apr 2009 14:45:38 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 56
Message-ID: <gs799i$s5d$1@inews.gazeta.pl>
References: <gs75c0$bgn$1@inews.gazeta.pl> <gs75oh$adj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gs7635$eqi$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1239885938 28845 83.142.120.170 (16 Apr 2009 12:45:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2009 12:45:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-User: michalakamiki
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146931
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Piotr Przekota" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:gs7635$eqi$1@inews.gazeta.pl...
> Mirek <a...@w...pl> napisał(a):
>
>> > Tylko przypomne, ze w ciagu 28 dniu NIKT sie nie odezwal, nie zmieniono
>> > statusu sprawy na stronie sklepu (zgloszenie) itd.
>>
>> Jesli nie ma śladów fizycznego uszkodzenia to nie maja podstaw bo nie da
>> się
>> tego udowodnić. ktoś w serwisie dał ciała i tyle, zadzwoń porozmawiaj z
>> właścicielem/kierownikiem.
>>
>
> Wiesz, problem polega nie tylko na tym, ze dysk nie nosi sladow
> uszkodzenia,
> ale takze to, ze nikt mnie nie powiadomil o fakcie odrzucenia w serwisie
> tzw
> ZEWNETRZNYM. Jezeli firma olala mnie, to juz ich problem. Kwestia tylko,
> co
> mam zrobic, zeby odzyskac pieniadze, poniewaz firma NIE dotrzymala
> warunkow
> gwarancji. A zawsze moga powiedziec, ze to firma zewnetrzna zdiagnozowala
> problem i oni nie maja nic do tego.
> Po prostu juz mnie wkurzyli na MAXa. Juz ile razy firmy przetrzymywaly moj
> sprzet przez maksymalny okres, tylko po to, zeby wydac nowy sprzet?! A
> podobno
> klient jest najwazniejszy...
Przetrzymywanie sprzetu (a wlasciwie zapominanie o zgloszonej reklamacji) to
dosc czeste zjawisko. Niestety trzeba sie tutaj upominac o swoje, dzwonic,
pytac... Szczegolnie, ze sprzedajacy do takiej reklamacji doplaca i nei moze
tego z ciebie sciagnac.
Jesli decyzja jest negatywna, nalezy domagac sie pisemnego potwierdzenia
odmowy wraz z uzasadnieniem. W razie pytan, odpowiadac, ze do przekazania
sprawy rzecznikowi ds konsumentow.
Dysk mozna probowac oddac bezposrednio do producenta (a wlasciwie jego biura
w Polsce). Kiedys z Samsungiem tak zalatwilem sprawe.
A sprzedawce... no coz... mozesz go obsmarowac z imienia i nazwiska (a
wlasciwie z nazwy firmy i lokalizacji) w internecie, chociazby na tej
grupie, przy okazji opisywania problemow...
Przynajmniej ostrzezesz innych :)
Oczywiscie jak najbardziej mozesz to zglosic do miejskiego/powiatowego
rzecznika konsumentow (www.uokik.gov.pl) i prowadzic cala procedure...
Sprawa jest do zalatwienia, bo maja niezlych prawnikow i male firmy
generalnie czesto wymiekaja, jesli rzeczywiscie problem jest po ich stronie.
Ale do tego trzeba troche samozaparcia (sam nigdy nie korzystalem, ale
kolezanka korzysta dosc regularnie :) )
Pozdrawiam
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.09 15:45 STranger
- 16.04.09 16:12 Budzik
- 16.04.09 17:10 ToMasz
- 16.04.09 21:38 Mariusz Kruk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga
- 2024-12-19 Kolejny biegły
- 2024-12-19 Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki