eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetReklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
  • Data: 2009-04-16 11:51:02
    Temat: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
    Od: "Piotr Przekota" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mirek <a...@w...pl> napisał(a):

    > > Tylko przypomne, ze w ciagu 28 dniu NIKT sie nie odezwal, nie zmieniono
    > > statusu sprawy na stronie sklepu (zgloszenie) itd.
    >
    > Jesli nie ma śladów fizycznego uszkodzenia to nie maja podstaw bo nie da się
    > tego udowodnić. ktoś w serwisie dał ciała i tyle, zadzwoń porozmawiaj z
    > właścicielem/kierownikiem.
    >

    Wiesz, problem polega nie tylko na tym, ze dysk nie nosi sladow uszkodzenia,
    ale takze to, ze nikt mnie nie powiadomil o fakcie odrzucenia w serwisie tzw
    ZEWNETRZNYM. Jezeli firma olala mnie, to juz ich problem. Kwestia tylko, co
    mam zrobic, zeby odzyskac pieniadze, poniewaz firma NIE dotrzymala warunkow
    gwarancji. A zawsze moga powiedziec, ze to firma zewnetrzna zdiagnozowala
    problem i oni nie maja nic do tego.
    Po prostu juz mnie wkurzyli na MAXa. Juz ile razy firmy przetrzymywaly moj
    sprzet przez maksymalny okres, tylko po to, zeby wydac nowy sprzet?! A podobno
    klient jest najwazniejszy...

    PP

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: