  • Data: 2013-05-28 14:06:25
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar nabazgrał(a):

    > 12" to uznany biznesowy standard podróżny, od lat. Ogólnie jeśli sprzęta
    > nie da się nakryć kartką A4, to jest za duży w podróży.

    Standard biznesowy to 14"

    > Podobno dobrze wyglądają na biurku, ale ile razy na coś takiego patrze
    > to.. niewydajemisię. Ale może do grania?

    Dobry wygląd, brak plątaniny kabli, więcej miejsca na biurku, w 99% brak
    problemów typu moja karta nie chce działać z nową płytą, pamięci nie
    działają na moim sprzęcie, zasilacz za słaby itd ....

    > Ogólnie to ~12" - przenośne, ~14" - przewoźne, więcej to tylko zdatne do
    > transportu.

    10-12" netbooki już właściwie wycofane z produkcji, 13.3-14" gdzie ten
    mniejszy staje się ztandardem biznesowym, >15" albo do specyficznych zadań
    biznesowych albo typowe stojaki biurkowe ... cele biznesowe albo domowe tu
    już zależy od konfiguracji.