  • Data: 2013-05-28 17:11:48
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.05.2013 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Biznes to 14 cali.

    Żaden mi się nigdy nie mieścił do torby z papierami, każdy był za
    ciężki do noszenia.

    > Do pracy. Poza japiszonami z "handlowego" są jeszcze graficy,
    > programiści czy wdrożeniowcy którzy potrzebują wię?szego ekranu.

    Tak tak, podróżujący graficy i programiści z workmaszyną w podróży.
    Jakoś jedni se pokupowali tablety i te, no ultracośtam, a drudzy
    ultracośtam i tablety. Ci co mieli ~12" na występy i w teren, zostali
    przy swoim.

    > Bzdura. Czyli mojego 17 cali nie nazwiesz przenośnym? A

    Nie, jeśli nie zabiera się do teczki z papierami, to nie jest przenośny.
    Przenoszenie to nie przesuwanie po blacie, lub z blatem.

    > 13-calowego XPS-a? Oba często w tym samym plecaku. :-P

    Jak wystaje spod kartki A4, nie jest przenośny. Ja rozumiem, plecak,
    większy bagażnik. Cokolwiek, ale co to wspólnego z przenośnością. Nie
    wnikam poco nosić 2 komputery w plecaku, ale każdy robi co lubi, albo
    mu wygodnie. Papierów się wygodnie w plecaku nie nosi, niewygodnie też
    wsiadać do auta, pociągu, samolotu z plecakiem, niewygodnie usiąść
    w knajpie, czy innej poczekalni. Zwykle i tak się nosi jakieś papiery,
    dlatego jeśli komputer się wpasuje w miejsce dla nich przeznaczone,
    to jest mało upierdliwy i praktyczny do zabrania. Jak wymaga zabrania
    dodatkowo specjalnego plecaka/torby/taczki, czegokolwiek co trzeba
    zabrać specjalnie w celu jego przemieszczenia, to nie jest przenośny.
    Właśnie dlatego że wymaga.

    --
    kakmaratgmaildotcom