  • 41. Data: 2013-11-18 18:59:05
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-18 12:21, J.F pisze:
    (...)
    > Ale trzeba przyznac - wiele z ich sytuacji jest jakis dziwnych.
    >
    > P.S. Tam chyba naprawde kazdy z kamera jezdzi:
    > http://www.youtube.com/watch?v=mk3oEYLhTl4
    >
    > jeden wypadek, trzy kamery.

    3?

  • 42. Data: 2013-11-21 18:29:33
    Od: j...@g...com

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 07:21:39 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Mignęła mi przypadkiem (bo starannie unikam) jakaś reklama typu
    >
    > "ogłoszenie społeczne" (i na to idą nasze pieniądze!). Cytuję z pamięci:
    >

    > "Kierowca dostrzega pieszego i dopiero po ponad sekundzie zaczyna
    >
    > hamować. Tyle wynosi czas reakcji..."
    >

    > - Chyba po pół litrze!
    >

    > (Budzik - nie poprawiaj! :) )
    >

    > --
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

    reklama anty kierowcy pieszy nie ubrany w elementy odblaskowe na jezdni
    lektor ubrany na czarno i mówią tylko 50 uratuje życie pieszego
    a pieszy leje na wszystko idzie nie patrzy jutro będzie kierowcą i klnie
    że mu ktoś wtargnął po zmroku a jechał 50

  • 43. Data: 2013-11-22 13:11:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.11.2013 00:12, Tomasz Pyra pisze:

    > Taki właśnie jest mniej-więcej czas od pojawiania się niespodziewanego
    > zagrożenia do rozpoczęcia hamowania.

    Chyba u Ciebie. Badania dowodzą, że u ludzi grających notorycznie w FPS
    czas reakcji skraca się do wartości nieosiągalnych dla "zwykłego"
    śmiertelnika. Nie da się uogólnić. Ja dla przykładu miałem sytuację w
    Toruniu, kiedy dosłownie przed maskę wyjechała mi B klasa. Cee'd choć
    postawiło bo na chwilę na dwa koła zdał test łosia. Gość za mną w merca
    trafił. Wszystko przy mniej więcej 70km/h.

    I - odpowiadając na ewentualne pytanie - tak, przez kilka lat namiętnie
    grywałem w FPS hucznie nazywając to e-sportem :P

    --
    anacron
    aba/