  • 11. Data: 2017-02-04 14:15:21
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.02.2017 o 23:45, Kris pisze:
    > Idiotów z ludzi robią. Równie dobrze mogliby reklamować
    > 100 000zł
    > A może się mylę i trafił się ktoś kto 1000zł w 30 dni na rozmowy wydał?
    > Wpisujta sie;)
    > Bo 100GB w 30 dni jakimś archiwizatorom Internetu mogło się udać;)

    to nie tak. wyobraź sobie ze jesteś operatorem narodowym i szykuje się
    prawo, które nakazuje Ci "ubicie" nieużywanych simów. Takie simy są
    bardzo fajne, bo statystyki masz zajebiste, a ruch zerowy. no to co
    robimy? "dajemy" 100 giga i pierdylion minut. no fajnie, napewno znajdą
    się nabywcy, ale te 100 giga, normalnym ludziom wystarczy na rok?
    pierdylion minut też, więc? Więc dajemy ograniczenie do 30 dni. jaki
    efekt? Ja jako kumaty klient, rezygnuje z internetu sieci lokalnej,
    kupuje simka z orange, rejestruje i mam miesiąc netu za 5zł (nie wiem
    ile kosztuje sim z orange bo ja w playu jestem). jeśli jest szansa
    rozpowiedzieć to znajomym w okolicy, lokalny dostawca netu ma eksodus.
    musi obniżyć ceny (uwierz mi że go stać na taki ruch).
    Więc orange ma parę nowych zarejestrowanych kart sim na każdego
    "cwaniaka", co mocno poprawia statystyki. tak samo z gadatliwymi, którzy
    nie używają netu. no limit za 5zł?
    NAtomiast klienci, którzy korzystaja z miesięcznych kart sim, mają
    taniej, co poprawia konkurencyjność rynku.
    ToMasz
    PS
    A teraz wyobraź sobie, że play zrobił podobny numer, ale przy odrobinie
    sprytu, środki nie przepadają.....

  • 12. Data: 2017-02-04 14:30:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 13:02:03 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie ważne czy się da,. Nie oszukują, czyli autentycznie przyznają za
    > rejestrację środki wysokości 1000zł i tylko to się liczy. Zdaje się nie
    > postępują jak ci oszuści z Play, że niby coś dają, ale można z tego
    > korzystać tylko na gołym koncie albo dopiero po wykorzystaniu środków
    > własnych.
    Widzisz więc sam jak to działa
    Ja piszę że Orange z ludzi idiotów robi, z Ciebie Play idiotę zrobił itd
    Ludzie słysząc hasło "promocja" gdzieś zdrowy rozsądek gubią.
    Do tego kupowanie fanty żeby kodem coś przedłużyć czy doładowania przez Facebook a na
    koniec lament że coś z konta zniknęło. Pisanie reklamacji i odpowiedź operatora że
    zniknęło bo tak w regulaminie było. A było.
    Tylko kto tam czytał kilkudziesięciostronicowy regulamin napisany tak żeby go
    zrozumieć nie szło.

  • 13. Data: 2017-02-04 14:35:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 13:02:03 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie ważne czy się da,. Nie oszukują, czyli autentycznie przyznają za
    > rejestrację środki wysokości 1000zł i tylko to się liczy.

    To tak jakby właściciel baru dał Tobie kupony za 1000zł na piwo w tym barze.
    Ważne jeden wieczór. Tyle tylko że w barze jest tak że po zapłąceniu 100zł dalej piwo
    masz nolimit. Wiec te kupony za 1000zł wirtualne się stają tak samo jak wirtualne
    1000zł od Orange

  • 14. Data: 2017-02-04 14:38:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 14:15:22 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > A teraz wyobraź sobie, że play zrobił podobny numer, ale przy odrobinie
    > sprytu, środki nie przepadają.....

    I ci sprytni nagle fante polubili, od znajomych o zakretki żebrają itp;)
    A tak na marginesie gdzieś z boku jest watek że zaczynają przepadać

  • 15. Data: 2017-02-04 14:43:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 14:15:22 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > rozpowiedzieć to znajomym w okolicy, lokalny dostawca netu ma eksodus.
    > musi obniżyć ceny (uwierz mi że go stać na taki ruch).

    Nieźle to wykombinowałeś tylko z rzeczywistością ma niewiele wspólnego
    Orange z neostradą, vectra i jakiś pięciu operatorów z netem radiowym u nas jest.
    Nie zauważyłem żeby z powodu nakrętek od fanty z kodami na net czy wirtualnym 1000zł
    od orange ceny spadły w ostatnich miesiącach

  • 16. Data: 2017-02-04 16:00:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-04 o 14:35, Kris pisze:
> [...]
    piwo masz nolimit. Wiec te kupony za 1000zł wirtualne się stają tak samo jak

    Śmiem twierdzić że taki właściciel baru jeśli nie dostałby po mordzie to
    przynajmniej miałby inne nieprzyjemności np. bojkot za traktowanie ludzi
    jak debili.

    A tutaj takie zagrywki uchodzą na sucho, bo zdalnie, nie ma kontaktu
    twarzą w twarz :-)
    Ale świat idzie naprzód nie zawsze w mądrym kierunku i może kiedyś taki
    operator "dostanie nauczkę" :-)

  • 17. Data: 2017-02-04 16:24:36
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.02.2017 o 13:00, Budzik pisze:
    > Np. kazdy nowy proszek o 10% lepiej usuwa plamy etc.
    > To maja juz pewnie skutecznosc bliską 100%...

    Żaba siedzi w środku koła o promieniu metr. Potrafi skoczyć pół metra,
    ale się męczy, i kolejny skok jest dwa razy krótszy. Po ilu skokach
    wyskoczy poza koło?

    --
    Alf/red/

  • 18. Data: 2017-02-04 16:41:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

> [...]
    > nie postępują jak ci oszuści z Play, że niby coś dają, ale można z
    > tego korzystać tylko na gołym koncie albo dopiero po wykorzystaniu

    To nie tyle oszustwo co sprytna manipulacja.
    Bo hasło pod tytułem 30 dni wszystko za free nie brzmi tak dobrze jak
    1000zł premii.
    A ze oznacza to samo?
    Czy to jest oszustwo to juz kazdy musi sam sobie odpowiedziec stosujac
    własne odczucie uczciwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 19. Data: 2017-02-04 17:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ a...@u...waw.pl ...

    > Żaba siedzi w środku koła o promieniu metr. Potrafi skoczyć pół metra,
    > ale się męczy, i kolejny skok jest dwa razy krótszy. Po ilu skokach
    > wyskoczy poza koło?

    No to przecież napisałem, ze bliską 100%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 20. Data: 2017-02-04 20:28:47
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    ps.com...
[...]

    Moja mama dostała w Play 500zł na rozmowy na 30 dni i wygadała co do
    złotówki - myślę, że gdyby dostała ten 1000zl w Orange to też by wygadała :D
    Dzwoniła codziennie po kilkanaście/kilkadziesiąt minut do mnie, siostry,
    kolezanek....
    Da się...
    Internet też jakiś tam dostała, ale nie zużyła, bo telefon antyk, nie
    przystosowany do internetu ;)

    --
    Justyna Vicky S.

    ---