  • 11. Data: 2010-11-02 14:02:13
    Temat: Re: Reklama Play - internet
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Oj tam dziadostwo - maja 14 mln "aktywnych" kart to sie chwala. Skad
    > maja wiedziec kto swojej juz nie uzywa.

    A ja skąd mam wiedzieć, że oni nie wiedzą ?

  • 12. Data: 2010-11-02 14:06:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com>

    > Reklama nie jest głupia. Jest taka jaka być powinna, bo dobry towar nie
    > potrzebuje reklamy. Ma wywołać chęć zakupu usług a to, że do wywołania
    > takiej chęci używa się oszustwa (nie wprost) to przecież normalka. I
    > należy się tylko cieszyć, że to zauważamy i nie jesteśmy w pełni bezwolną
    > masą, która wykonuje wszystkie rozkazy wydawane nam poprzez ekran
    > telewizora.

    Na każdym rogu oszust ?

    > Przecież można się obyć bez telefonu przenośnego.

    No i bez chleba się można obyć. Trzeba tylko dużo ryżu jeść...

  • 13. Data: 2010-11-02 19:13:18
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 1 lis 2010 17:34, Maciej Muran pisze:
    > I należy się tylko cieszyć, że to zauważamy i nie jesteśmy w pełni
    > bezwolną masą, która wykonuje wszystkie rozkazy wydawane nam poprzez
    > ekran telewizora.

    Ale tak Cie traktują, waląc po oczach na reklamach wilkopowirzchniowych
    kilkumetrowymi napisami.

    BTW.
    Gdybym miał był copyrighterem a tym bardziej marketoidem i wymyślac
    takie śmieci, to wolałbym już surówce wtórne zbierać, bo to przynajmniej
    pożyteczne. A nie wymyślac taki śmieci, po co tacy ludzie żyją..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-11-02 19:20:07
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 1 lis 2010 20:30, J.F. pisze:
    > Oj tam dziadostwo - maja 14 mln "aktywnych" kart to sie chwala.

    Tia. Te "pochwały" sa kierowane do oszołomów i informacje takie są
    odbierane jako pochwały właśnie przez oszołomów. Orange szuka oszołomów?