  • 51. Data: 2019-12-14 11:35:42
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 11:08:45 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > No to albo ubezpieczyciele odmówią zawarcia polisy, albo będą specjalne
    > polisy dla samochodów bez przeglądu. W każdym razie piłka będzie po ich
    > stronie.

    Ale ubezpieczyciele przecież przy zawieraniu polisy nie pytają o przegląd

  • 52. Data: 2019-12-14 11:47:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 10:52:49 +0100, 'TomN' napisał(a):
> [...]
    > kmiocie posłużyłeś (podkreślone):
    >
    > do 31.12.2019
    > 7. Właściciel pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego
    > Unii Europejskiej jest obowiązany zarejestrować pojazd na terytorium
    > Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od dnia jego sprowadzenia.
    >
    > od 01.01.2020
    > 7. Właściciel pojazdu_, niebędącego nowym pojazdem,_ sprowadzonego
    > z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    > zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30

    Raczej bzdury naprawiono. Bo ze starego wynikaloby, ze kazdy salon
    musi kupione pojazdy szybko sprzedac lub zarejestrowac.

    A poprzedni przepis kto wprowadzil i czemu w jedna noc ? :-)

    P.S. Jak to sie ma do amerykanskich czy japonskich samochodow
    sprowadzonych przez port w Hamburgu np ?

    J.

  • 53. Data: 2019-12-14 12:00:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O przegląd nie pytaja ale wołają kase za ubezpieczenie. Do tego mnie za każdym razem
    pytaja o rozwód rejestracyjny. To daje. Ale może bez DR też się da, nie wiem nie
    bylem w takiej sytuacji.

  • 54. Data: 2019-12-14 12:37:49
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^

    > Ty o obrażaniu piszesz?
    > Mam zacytować kilka Twoich wpisów jak się o innych uczestnikach dyskusji wyrażasz?

    Zacytuj moje anonimowe wpisy kmiotku

    > Miałem podejrzenie graniczące z pewnością ze Twój Kf nie działa

    40Tude ma szerokie możliwości konfigurowania, ale co ty możesz o tym
    wiedzieć kmiocie

    > Ale obiecuję Tobie że na prostowanie bzdur które wypisujesz czas znajdę.

    > Zacytowałeś to co ja wcześniej zacytowałem

    Taaa...

    > Wczoraj wiec bzdury pisałeś
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/Un
    u9hsC_sDc/bKygit0aAAAJ

    Te, googleuser, nie potrafisz podać MIDa?

    > "Tak jakby to powyższe to obowiązuje od dawien dawna,

    No i jak widać przepis jest od dawien dawna, tylko _nowe pojazdy_ wykluczyli

    > natomiast od 01.01.2020 ma obowiązywać inny artykuł, który to, jestem
    > pewien, że sobie znajdziesz, tak jak powyższe odszukałeś."

    Znowu mięso wyciąłeś, ale proszę:

    To jak, dasz radę, czy brak odpowiedzi uznać za prośbę o pomoc?

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2019-12-14 12:45:26
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

> [...]
    > P.S. Jak to sie ma do amerykanskich czy japonskich samochodow
    > sprowadzonych przez port w Hamburgu np ?

    Dla profesjonalistów są inne przepisy, trollu :P

    --
    'Tom N'

  • 56. Data: 2019-12-14 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > No to albo ubezpieczyciele odmówią zawarcia polisy, albo będą
    > specjalne polisy dla samochodów bez przeglądu. W każdym razie piłka
    > będzie po ich stronie.

    A teraz musisz miec przeglad jak kupujesz polise? Nie opowiadaj głupot!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 57. Data: 2019-12-14 13:03:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 12:37:51 UTC+1 użytkownik TomN napisał:

    > 40Tude ma szerokie możliwości konfigurowania, ale co ty możesz o tym
    > wiedzieć kmiocie

    KF to Kf widocznie masz problemy z jego obsługa skorro mnie tam umieszczasz a ciągle
    mi odpisujesz;)

    > Taaa...

    dokładnie tak
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/Un
    u9hsC_sDc/KFCzRWoJAAAJ

    > Te, googleuser, nie potrafisz podać MIDa?

    Dostałeś linka żeby było prościej
    Podpowiem Tobie że nawet gdybys ten post po MID odszukał to nic oinnego tam nie
    będzie
    Napisałeś bzdury i teraz się wycofujesz próbując skierować dyskusję na MID i google

    > No i jak widać przepis jest od dawien dawna, tylko _nowe pojazdy_ wykluczyli

    Ten zapis który ja zacytowałem będzie obowiązywał od stycznia 2020
    Ty twierdziłeś inaczej
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/Un
    u9hsC_sDc/bKygit0aAAAJ

    > To jak, dasz radę, czy brak odpowiedzi uznać za prośbę o pomoc?

    Ciągle czekam aż dotrze do Ciebie że bzdurzysz odnośnie obowiązku rejestracji albo
    podasz podstawę prawna na:
    "Nie masz go zarejestrować, tylko rejestrować -- składasz wniosek i swój
    obowiązek spełniłeś"

  • 58. Data: 2019-12-14 13:28:16
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

    > Ciągle czekam

    Nie mogłes od razu napisać, że jesteś niepełnosprawny? Choć z toku dyskusji
    można było to wnioskować, to jednak dałem ci szansęna bycie otwartym.
    Od razu bym ci podał, ze mowa o art 140mb

    <Art. 140mb. Kto:
    1) będąc właścicielem pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa
    członkowskiego Unii Europejskiej wbrew przepisowi art. 71 ust. 7
    *nie rejestruje* pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2) będąc właścicielem pojazdu zarejestrowanego na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej wbrew przepisowi art. 78 ust. 2 pkt 1 nie
    zawiadamia starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu
    - podlega karze pieniężnej w wysokości od 200 do 1000 zł.>

    Dodany art.
    140mb wejdzie w
    życie z dn.
    1.01.2020 r. (Dz.
    U. z 2019 r. poz.
    1579).

    I od razu odpowiem Zegarku, czy tam Budziku -- gdyby chcieli karać za
    niezarejestrowanie, to by stało _nie zarejestrował_

    --
    'Tom N'

  • 59. Data: 2019-12-14 14:00:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-14 o 11:35, Kris pisze:

    > Ale ubezpieczyciele przecież przy zawieraniu polisy nie pytają o przegląd

    Piszemy o tym co może być, a nie co jest.
    Teraz żeby ubezpieczyć samochód musi on być zarejestrowany.
    Jak wejdą przepisy w/g propozycji, to ja nie wiem jaki status będzie
    miał samochód, który został zgłoszony przez nowego właściciela, ale jest
    niesprawny/rozbity i bez przeglądu?
    Czy takie coś też będzie podlegało obowiązkowemu ubezpieczeniu?

  • 60. Data: 2019-12-14 14:02:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-14 o 13:00, Budzik pisze:

    > A teraz musisz miec przeglad jak kupujesz polise?

    A napisałem coś takiego?

    > Nie opowiadaj głupot!

    W związku z czym?