  • 1. Data: 2012-03-31 16:44:33
    Temat: Rejestrator trasy
    Od: tryton <d...@o...pl>

    Czy z tego chińskiego badziewia dostępnego na allegro da się coś wybrać
    przyzwoitego do 400zł coby się nie spierd***lo po 3 razach i miało dobrą
    jakość nagrania?

    Chodzi o wybór rejestratora trasy..

    Bonus: film
    http://www.youtube.com/watch?v=vJTXLuu7_0Y

  • 2. Data: 2012-03-31 17:55:07
    Temat: Re: Rejestrator trasy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.03.2012 16:44, tryton pisze:
    > Czy z tego chińskiego badziewia dostępnego na allegro da się coś wybrać
    > przyzwoitego do 400zł coby się nie spierd***lo po 3 razach i miało dobrą
    > jakość nagrania?
    było parę razy, chyba nawet w tym roku. Wszystko zależy co to jest dobra
    jakość. Czasami PAL wystarczy żeby komuś coś udowodnić, a wszystko co
    chinczycy sprzedają jak o rejestrator, nagrywa lepiej. sęk w tym że nie
    jeden telefon za 400zł nagra video w HD. Tak więc tego się trzymaj.
    Nagranie HD, (prawidziwe nie interpolowane) i pomyśl jaki chcesz mieć
    kąt obiektywu. Auto start/stop - kosztuje dodatkowe 100zł - ale
    zazwyczaj się przydaje.
    Nic konkretnego Ci nie polece, ale niezłymi ustrojstwami są te, które w
    środku mają hardware z firmy ambarela
    tu masz link - ale nieznam sprzętu, podaje tylko żeby sprawdzić czy
    literówki w nazwie nie zrobiłem
    http://www.ebay.pl/itm/FULL-HD-1920-1080P-30FPS-Car-
    DVR-Camera-Recorder-Audio-Video-Recorder-Ambarella-/
    110847826009?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19cf0b98
    59

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-31 18:01:04
    Od: a...@g...pl

    wrote:

> [...]
    > chinczycy sprzedają jak o rejestrator, nagrywa lepiej. sęk w tym że nie
    > jeden telefon za 400zł nagra video w HD.

    Fajnie by było jakby ten telefon włączał nagrywanie po pojawieniu się
    zasilania (i starcie OSa), automatycznie sobie zarządzał danymi jak się
    miejsce kończy i ogólnie nie potrzebował dotykania miesiącami... aż zajdzie
    chęć na zgranie materiału.

    Są takie programiki dające powyższe pod np. androida?

    Osobiście to bym chciał takie coś, że przy szybie tylko mała kamerka (coby
    nie było widać), kabelek i np. w schowku reszta urządzenia. HD + to o czym
    piszę dla telefonu jako mus.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2012-03-31 18:09:06
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > było parę razy, chyba nawet w tym roku. Wszystko zależy co to jest dobra
    > jakość.

    było pare razy ale asortyment się zmienia i ciągle coraz nowwsze się
    pojawiają, patrząc na link który podałeś ebay to też ciekawe modele ale
    niestety u nas niedostępne...

    co do jakości nagrania - to jest zła jakość:
    http://www.youtube.com/watch?v=bK_qSpDqZKQ

  • 5. Data: 2012-03-31 19:57:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.03.2012 18:09, tryton pisze:

> [...]
    > niestety u nas niedostępne...
    >

    > co do jakości nagrania - to jest zła jakość:
    jakość taka sobie. Biorąc pod uwagę ze to dość szeroki kąt, jakość jest
    taka sobie, choć jak bym miał taki rejestrator montować - darowałbym
    sobie. Poszukaj wątków z ostatniego roku, jest wiele sampli. Z tego co
    pamiętam, produkty które jakiś kolega tutaj oferował, chyba w
    ciemnościach wyraznie lepiej "filmowały" Te kamerki z chin, to w nocy
    ślepe są. Z drugiej strony, jak faktury nie potrzebujesz, smiało możes
    kupować na ebayu, w większości przypadków jest taniej z Pekinu niż z
    Białegostoku.
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-03-31 21:43:22
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    a...@g...pl wrote:

> [...]
    > zajdzie chęć na zgranie materiału.
    >
    > Są takie programiki dające powyższe pod np. androida?

    Ja używam AutoGuard na andka właśnie.
    --
    JK

  • 7. Data: 2012-04-01 19:42:06
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-31 16:44, tryton pisze:
    > Czy z tego chińskiego badziewia dostępnego na allegro da się coś wybrać
    > przyzwoitego do 400zł coby się nie spierd***lo po 3 razach i miało dobrą
    > jakość nagrania?
    >
    > Chodzi o wybór rejestratora trasy..

    OK kupiłem, model za 450zł, full HD 1920x1080x30 klatek HDMI, 120'

    znalazłem filmy na YT z tego urządzenia i całkiem całkiem:
    http://www.youtube.com/watch?v=DacxjhCYLc4

    noc:
    http://www.youtube.com/watch?v=Wzbdxm7gP9w

  • 8. Data: 2012-04-01 22:21:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tryton pisze tak:

    > OK kupiłem, model za 450zł, full HD 1920x1080x30 klatek HDMI, 120'

    To ile minut ma pojedynczy plik (HD 1080p) przy limicie 2GB?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-04-02 09:59:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 01 Apr 2012 22:21:54 +0200, PiteR

    > To ile minut ma pojedynczy plik (HD 1080p) przy limicie 2GB?

    Około 60 MB / 1 min co przy 2GB daje około 35 minut nagrania.
    Ale ta kamera ma interpolowane 1080p, a kąt obiektywu wygląda
    na 140'.

    --
    Pozdor Myjk