  • 21. Data: 2012-11-27 10:51:07
    Temat: Re: Rejestrator samochodowy
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-27 10:41, Myjk pisze:
    > Tue, 27 Nov 2012 10:39:16 +0100, Chris
    >
    >> Urządzenie ma identyczy firmware jak
    >> sprzęt firmy DOD (jedne z najlepszych
    >> obecnie urządzeń tego typu na rynku
    >> droższe czasami 2x krotnie).
    >
    > ;)
    >
    >> Filmik testowy:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=6GoNABrjPdc

    albo ta kamera zamazuje numery samochodow celowo ;), albo jest jednak
    nie najlepsza, skoro nie mozna odczytac numeru rej. samochodu jadacego z
    naprzeciwka.

  • 22. Data: 2012-11-27 11:20:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-27 10:40, elmer radi radisson pisze:

    > Wyglada jak nawigacja a nie kamera, to chyba tez atut. Tylko mnie
    > ciekawi czy takie cos jest w stanie jednoczesnie efektywnie nagrywac
    > obraz i miec odpalona np. Automape. Bez wzajemnego wplywu na
    > wydajnosc i gubienie klatek.

    Ja chyba kupię i przetestuję.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2012-11-27 12:46:52
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

> [...]
    > ciekawi czy takie cos jest w stanie jednoczesnie efektywnie nagrywac
    > obraz i miec odpalona np. Automape. Bez wzajemnego wplywu na

    dziala jedno i drugie rownoczesnie bez wplywu na szybkosc.

  • 24. Data: 2012-11-27 12:48:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Tue, 27 Nov 2012 09:20:01 +0100, Chris

    >Jak znam życie, to nie ma cyklicznej rejestracji i nie włącza się po
    >podaniu zasilania, jednakowoż z wyłączaniem. Jako rejestrator
    >samochodowy,
    >który powinno się zamontować i zapomnieć do najbliższej "niejasnej"
    >kolizji, bezużyteczne. Nie wspominając o kącie obiektywu 170 stopni
    >(sic!).

    te 170 stopni, to akura dla kolizji niby dobrze - widac takze to co z
    boku, no chyba ze za duzo widac :-)

    Natomiast rozpoznawalnosc numerow spada.

    J.

  • 25. Data: 2012-11-27 18:42:32
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-26 21:05, Irek N. pisze:
> [...]
    > że potrzebny jest dostęp do materiału nagraniowego.
    > 5. Możliwie dyskretna - będzie podwieszona pod lusterkiem na stałe.
    > 6. Musi podawać prędkość i pozycję na nagranym materiale.
    > 7. Dźwięk wskazany, ale nie niezbędny. Jakość dowolna.
    > 8. Żadne wyświetlacze, przyciski nie są potrzebne, ale też nie
    > przeszkadzają, jeżeli będą.
    > 9. Cena jest parametrem drugorzędnym, a może i trzeciorzędnym...
    >
    > Tak czytam wymagania i wydaje się, że duże, ale tak naprawdę chodzi o
    > zgrabny, mały rejestrator montowany tylko w celu ochronienia "tyłka" w

    może nie wiele wniosę ale na rynku rosyjskim rejestratory są dość
    popularne (chyba jak u nas CB) więc może warto przeszukać tamtejsze fora.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 26. Data: 2012-11-27 18:44:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-11-26 23:29, chwdp pisze:

    > slabiutko to jest na tym filmie. normalnie jakosc jest o niebo lepsza np
    > tu http://www.youtube.com/watch?v=x0y0rfHkl1s

    To zarzuć choć jeden numer rejestracyjny któregokolwiek samochodu
    jadącego z przeciwka (z tego filmiku). O to chodzi przedpiścy.
    Generalnie nie ma takiej kamerki, chyba że jakieś normalne UHD z niezłym
    szkłem. Ale toto niestety drogie i nie będzie automatycznie działało w
    pętli.
    T.

  • 27. Data: 2012-11-27 19:08:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Nov 2012 18:44:03 +0100, T.

    > Generalnie nie ma takiej kamerki [...]

    Jak nie ma jak jest. :P http://www.youtube.com/watch?v=OnJUYkVrpg0
    Zatrzymaj, choćby w HD, na wysokości senkiego i mikry. Oczywiście warunki
    są sprzyjające. W nocy nie ma bata żeby tą kamerą odczytać, bo jest siano i
    do tego tablice świecą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2012-11-27 23:28:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Nov 2012 10:51:07 +0100, AL

    > albo jest jednak nie najlepsza
    > skoro nie mozna odczytac numeru rej.
    > samochodu jadacego z naprzeciwka.

    Zależy co masz na myśli. Jeśli chodzi Ci o sprzęt, to w zasadzie jest w
    stanie. Tylko nie jest w stanie pokazać w miarę jasnego otoczenia i
    czytelnych tablic JEDNOCZEŚNIE. Problem leży więc w opracowaniu
    odpowiedniego softu. Na to jednak nikt nie poświęci odpowiednio dużo czasu
    i pieniędzy. Zresztą nie wiem, czy procesor by wydolił na taki program.

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2012-11-27 23:31:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Nov 2012 10:36:56 +0100, Chris

    > nigdy nie miałem kamery w samochodzie i prawdę mówiąc nie
    > mam zamioaru

    Do pierwszego przypału. Ale fakt, często się to nie przydaje, chyba, że
    ktoś jest zboczony, nagrywa i wrzuca do sieci każde wykroczenie. Jest nawet
    forum w ten deseń, którego nazwy nie przytoczę, coby nie reklamować tego...
    czegoś. Strasznie dużo tam frustratów się kumuluje i smyrają się po
    jajkach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2012-11-28 00:30:21
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Jest nawet
    > forum w ten deseń, którego nazwy nie przytoczę, coby nie reklamować tego...
    > czegoś. Strasznie dużo tam frustratów się kumuluje i smyrają się po
    > jajkach.

    podaj adres tego forum