  • 51. Data: 2010-02-11 20:10:15
    Temat: Re: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hl13oc$gd4$1@news.onet.pl...
    > kultury, człowieczeństwa. Nie chcę tu takich ludzi.

    Ukarz ich! Zamknij, oskarż, sfilmuj jak grzebią w nosie albo posuwają
    sąsiadkę i zaszantażuj, żeby zniknęli.

    A potem walnij sie deską sedesową w łeb. I zacznij "poprawianie świata" od
    siebie, nie od rejestratora.

    --
    Yogi(n)

  • 52. Data: 2010-02-11 20:45:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > sprawa, ale świadczy o bezsilności uczestników ruchu drogowego,
    > bo jak sobie poradzić z maniakami na drodze, którzy zachowują się
    > skandalicznie narażając życie nasze,swoje itp itd.
    > Nerwy wszystkim puszczają.
    > Sam często chętnie widziałbym takiego pirata-maniaka jak płaci mandat, a
    > to chyba jednak rzadkość. Ja nie jeżdzę wolno i nie zawsze przepisowo, ale
    > chociaż nie wk**** innych na drodze.
    > Jeżeli takie informowanie-donosicielstwo wyeliminowałoby debilizm na
    > drodze chociaż trochę to ja jestem za. Niestety...

    Zgadzam sie z Tobą w całej rozciągłości.
    I mimo, ze nawet w skrajnym przypadku nie przyszłoby mi do głowy donosić na
    policje, to jednak mógłbym zrozumieć kogoś, ze tak uczynił.
    Jednak montaż kamerki w samochodzie (czyli wydawanie na to pieniędzy) i
    później osobiste przyznanie na grupie, ze zbiera nagrania i jak zapełni sie
    płytka to idzie na policje, do tego narzekając, ze nie moze wysłać mailem,
    bo nikt sie tym nie zajmie, jest przegięciem i to na całej lini bo wprost
    świadczy o zwyklym donosicielstwu.
    Mało tego krzysiek82 wprost przyznaje, ze chce "pomóc policji" bo tylko od
    nich wymagamy, ale nikt im nie pomaga.

    Widzisz z jednej strony na grupie (tej i na pręgierzu) czytam wiele postów z
    narzekaniem na nieoznakowane radiowozy, ze "polują" na porządnych obywateli
    i czepiają sie złośliwie jeżdząc za kimś, czytam o piętnowaniu eLek, ktore
    przekazują nagrania do policji a z drugiej ktoś wali posta, ze on 'dla dobra
    ogółu' przekazuje swoje nagrania policji, jednak na moje pytanie ile razy
    prosił o ukaranie siebie samego odpowiedział tylko, ze mial mnie za
    poważnego człowieka ale sie pomylił....

    Dlatego używam takich niemiłych, prostych i jasnych epitetów w kierunku do
    krzysia.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE