  • Data: 2010-02-11 18:23:41
    Temat: Re: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hl13oc$gd4$1@news.onet.pl...

    > Szkoda, że na tej fajnej grupie wypowiadają się tacy ludzie jak ty. Odnoś
    > się do tematu. Obrażanie ludzi świadczy o twoim niskim poziomie kultury,
    > człowieczeństwa. Nie chcę tu takich ludzi.

    mozesz sobie nie chciec, mozesz mnie wsadzić do KFa.
    Odnosze sie do tematu - zadałem konkretne pytanie - ile Krzysiek82 przekazał
    filmów uwidaczniające wlasne wykroczenie z prośbą o ukaranie.
    Donosić na innych - cool.
    Donosić na siebie - uncool

    Póki będzie z premedytacją nagrywał płytki i doręczał je na policje-jak to
    okreslił "zeby pomóc policji" to jest i będzie dla mnie piździelcem, choć
    znam dosadniejsze okreslenia na takie, totalnie PRLowskie, zachowanie.

    To jest masakra jakas, ze taki człowiek moze być naszym sąsiadem.
    Jesli wyklada wlasne pieniędze, zeby podpierdalać kierowców, to niby
    dlaczego mam sądzic, ze nie podpierdala też sąsiadów, ze byle co, ze nie
    podpierdala współpracowników w pracy, zeby przydupasić szefowi itd itp?
    To jest nagorszy rodzaj człowieka - pieprzony donosiciel.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE