  • 21. Data: 2019-12-16 07:19:12
    Temat: Re: Rejestrator jazdy po raz kolejny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-12-13 09:59, J.F. wrote:

    > Karty potanialy i 4 takowe to nie jest wielki wydatek, tylko wymieniac
    > co tydzien.

    Jak długo - u mnie od błyśnięcia do pierwszego pisma minęło ponad 4
    miesiące.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2019-12-16 08:44:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.12.2019 21:31, LordBluzg(R) wrote:
    > Nie wiem jak to wygląda w sądzie (jako dowód w Polsce) ale inne kraje
    > honorują takie zapisy.

    Brzmisz dokładnie tam samo jak taki Mariusz z mojej pracy, który każdą
    dyskusję o warunkach pracy zaczynał - "W każdej innej firmie..."

    Także wklej odnośnik albo nie przestań siać zamęt :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2019-12-16 08:47:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.12.2019 07:19, Mirek Ptak wrote:
    > Jak długo - u mnie od błyśnięcia do pierwszego pisma minęło ponad 4
    > miesiące.

    Mnie raz w życiu na razie błysnęło, jakieś 5-6 lat temu. Do tej pory czekam.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2019-12-16 11:54:30
    Od: p...@g...com

    jak blysnelo to nie ma problemu bo blokujemy nagranie natomiast zapisywanie
    wszystkiego uwazam za nierealne no chyba ze ktos tylko auta w niedziele uzywa :-)

  • 25. Data: 2020-01-20 13:35:09
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    z <...@...pl> wrote:

    > Dzięki za info. To mnie uspokoiło. Jaki masz model?

    G1WH.

  • 26. Data: 2020-01-20 13:35:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > Nie może być używany do kontroli.

    Nie może. Ale został użyty i sąd tego nie zakwestionował.

  • 27. Data: 2020-01-20 20:53:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-20 13:35, Queequeg wrote:

    > Nie może. Ale został użyty i sąd tego nie zakwestionował.

    To była kontrola?

  • 28. Data: 2020-01-21 10:41:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > To była kontrola?

    To była kolizja i na podstawie filmu był odtwarzany jej przebieg.

  • 29. Data: 2020-01-21 19:15:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-21 10:41, Queequeg wrote:

    > To była kolizja i na podstawie filmu był odtwarzany jej przebieg.

    Nie odróżniasz kontroli od dowodzenia w sądzie.

  • 30. Data: 2020-01-22 11:31:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Mnie raz w życiu na razie błysnęło, jakieś 5-6 lat temu. Do tej pory
    > czekam.

    Może sprawdzali zapięcie pasów - tak bywa. Musiałbyś mieć dwie kamery -
    drugą na siebie i utrwalony błysk + dane GPS :-)
    T.