-
11. Data: 2010-06-29 23:06:39
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
> DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
> cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
> Vitarze.
> wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.
wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
FAP
tu masz ładną tabelkę:
http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-ga
sket/1114167g00.html
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
12. Data: 2010-06-29 23:31:15
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>
W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze:
> Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
>
>> DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
>> cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
>> Vitarze.
>> wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.
>
> wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
> DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
> FAP
>
> tu masz ładną tabelkę:
> http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-ga
sket/1114167g00.html
>
Autoświat prawda...
W biuletynach (jak chcesz to na priva) Citroena jest to troszkę inaczej
rozpisane - a 4 oznacza ilość zaworów...
Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy...
--
Wojciech Smagowicz
-
13. Data: 2016-06-04 09:35:43
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Od: d...@g...com
W dniu wtorek, 29 czerwca 2010 23:31:15 UTC+2 użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK]
napisał:
> W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze:
> > Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
> >
> >> DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
> >> cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
> >> Vitarze.
> >> wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.
> >
> > wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
> > DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
> > FAP
> >
> > tu masz ładną tabelkę:
> > http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-ga
sket/1114167g00.html
> >
> Autoświat prawda...
> W biuletynach (jak chcesz to na priva) Citroena jest to troszkę inaczej
> rozpisane - a 4 oznacza ilość zaworów...
> Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy...
>
> --
> Wojciech Smagowicz
Małe sprostowanie w Eurovanach ( montowana eksperymentalnie od 2001 r do 2002 )
występował RHW ( czyli wersja RHZ tylko z 16 zaworowa a nie 8 zaworowa - jest tam
też modyfikacja układu recyrkulacji spalin dodane są klapy gaszące , jest też inna
trubina dodana z innym zaworem EGR ) Silnik ten jeździł również w Eurovanie II czyli
w C8 i 807 przez 2 lata był montowany do 2004r. Dłużej zachowano go w dostawczakach
na bazie eurovana I czyli scudo, jumpy i expert w budzie po lifcie od 2004-2007 (
dlatego Wojtku często można znaleść dużo nowsze części zamienne na szrocie do tego
silnika właśnie z tych dostawczaków ;)