  • 1. Data: 2011-08-02 23:58:08
    Temat: Rejestracja przyczepy z DE
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Z racji, iz nigdy nie rejestrowalem przyczepy sprowadzanej z Niemiec,
    nie bardzo wiem, jak wyglada procedura. Szukalem w sieci, ale jakis
    aktualnych watkow nie widze.

    Mam zamiar zakupic takowa przyczepe:
    http://www.tabor24.pl/MEYER-2004-przyczepa-gastronom
    iczna/o/99991

    Gosc pisze, ze do rejestracji - ale interesuje mnie [gdybym sam
    sprowadzal] jakie po kolei oplaty nalezy wykonac w PL.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 2. Data: 2011-08-03 13:23:56
    Temat: Re: Rejestracja przyczepy z DE
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello koziel !:
> [...]
    >
    > Gosc pisze, ze do rejestracji - ale interesuje mnie [gdybym sam
    > sprowadzal] jakie po kolei oplaty nalezy wykonac w PL.

    Zadzwoń do WK. Dla campingowej musiałem tłumaczyć dokumenty i badanie
    techniczne (całego HAMULCA :-D !!!). Poza tym trochę opłat i zwykły DR
    jak przy kupnie używanego auta. Dla campingowych bodajże nie am jakiś
    specjalnych opłat. W sumie mniej zabawy jak z autem.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz