  • Data: 2013-03-27 09:57:53
    Temat: Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-03-26, o godz. 22:08:35
    BartekK <s...@d...org> napisał(a):

    > Większość tanich kart na 4 kamery - to tak na prawdę jeden czip
    > videograbbera (np bt878) i przełączane wejście, teoretycznie 25/4 =
    > 6.25fps, a realne fps 3-4 na 4 kanałach jednocześnie, ze zwględu na
    > straty czasu na złapanie synchronizacji po każdym przełączeniu
    > wejścia.

    W tej chwili chyba ciut więcej. Są droższe karty z 4 procesorami i
    sprzętowo dające strumień H.264. No ale to nie za 100PLN tylko raczej
    tak od ~2500-300PLN za kartę. Ale przyznam że przy dostępności tanich
    rejestratorów nie chce mi się bawić w dopasowywanie kart, softu i
    komputerów żeby toi znośnie działało. Jeśli dostęp sieciowy jest
    dostępny to obecnie praktycznie każdy rejestrator ma kartę sieciowa i
    soft do zdalnej obsługi.

    Zdrówko