  • 1. Data: 2003-03-16 22:31:20
    Temat: Rejestracja nazwy TLD, jak gdzie u kogo?
    Od: "XnmRphR" <x...@c...pl>

    Witam, mam mogace sie wydac dziwnym pytanie.

    Gdzie mozna ewentualnie zarejestrowac nazwe typu np .pol albo chociazby
    abc.

    Czy jest to mozliwe ze mozna zarejestrowac domene TLD np .abcdef pomijajac
    ze niby .pl .com itd, sa przydzielane juz przez tego kogos kto by
    ewentualnie rejestrowal.
    ??
    Jest to wogole mozliwe?
    Pytam bo ostatnio sie pojawilo sporo dziwnych "koncowek" typu .tk .blablabla
    ok itd

  • 2. Data: 2003-03-17 06:59:02
    Temat: Re: Rejestracja nazwy TLD, jak gdzie u kogo?
    Od: Piotr Kęplicz <k...@b...com>

    "XnmRphR" <x...@c...pl>:
    : Witam, mam mogace sie wydac dziwnym pytanie.
    : Gdzie mozna ewentualnie zarejestrowac nazwe typu np .pol albo chociazby
    : abc.

    Nie można.

    : Pytam bo ostatnio sie pojawilo sporo dziwnych "koncowek" typu .tk .blablabla
    : ok itd

    Ostatnio pojawiły się TLD typu .info, .name, .biz.
    tk to Wyspy Tokelau.

    -- ||

  • 3. Data: 2003-03-17 06:59:10
    Od: Wojciech Ścigała <u...@s...wojtus.net>

    16-03-2003 22:31, XnmRphR:

    > Gdzie mozna ewentualnie zarejestrowac nazwe typu np .pol albo chociazby
    > abc.
    Nie mozna.

    > Pytam bo ostatnio sie pojawilo sporo dziwnych "koncowek" typu .tk .blablabla
    > ok itd
    Ostatnio bylo wprowadzonych troche nowych TLD, na pewno nie .blablabla,
    tylko dobrze przedyskutowanych.

    --
    Wojtuś.net __|__
    FidoNet: 2:484/47 `--------o--------'

  • 4. Data: 2003-03-18 21:13:54
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Mon, 17 Mar 2003, Piotr Kęplicz wrote:

    > : Witam, mam mogace sie wydac dziwnym pytanie.
    > : Gdzie mozna ewentualnie zarejestrowac nazwe typu np .pol albo chociazby
    > : abc.
    >
    > Nie można.

    Jak by się uprzeć, to coś by można. Tylko wpierw trzeba założyć
    własne Państwo i pogłowić się, jak by je DOBRZE nazwać. ;)

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 5. Data: 2003-03-20 06:36:44
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Ktoś znany jako Paweł Małachowski napisał:
    > Jak by się uprzeć, to coś by można. Tylko wpierw trzeba założyć
    > własne Państwo i pogłowić się, jak by je DOBRZE nazwać. ;)

    To może lepiej własną hierarchię i nakłonić wszystkich do jej używania? ;)