  • 51. Data: 2016-06-29 01:51:48
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 21:04, Trybun pisze:

    > A konkretnie to gdzie rejestrowałeś?

    On lubi bujać w obłokach i ma bujną wyobraźnię, więc....
    Poza tym to jest bardzo biedny czlowiek i żywi si podobno tylko mlekiem,
    ale co tam ....

    --
    animka

  • 52. Data: 2016-06-29 01:55:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 21:05, Trybun pisze:

    > E tam, musi to się odbywać jakoś inaczej. Bo co z weryfikacją danych?

    Możesz doladować ze swojego konta bankowego przez Blue Media (platne) i
    wtedy jest wszystko jak na tacy.
    Poza tym możesz się zarejestrować na stronie.

    --
    animka

  • 53. Data: 2016-06-29 01:56:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 22:30, W pisze:
    > Trybun wystukał, co następuje:

    > Często gęsto (heyah na przykłąd, ale chyba też orange) umożliwia zdale
    > zarejestrowanie karty - wysyłasz formularz i dołączasz skan dowodu... co
    > prawda umożliwia to potencjalnie zarejestrowanie na słupa, no ale - jest,
    > działą, później numer nadaje się do przenoszenia...
    Komu podwędzasz dowody osobiste? ;-)

    --
    animka

  • 54. Data: 2016-06-29 08:08:43
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.06.2016 Animka <a...@t...wp.pl> napisał/a:

    > Tak mnie okiwało T Mobile.

    No i? Grożąc Ci pistoletem zmusili Cię
    do podpisania umowy, czy jak?

    Pisałem już, że wskazuję tylko, iż taki argument
    ("tanio po odliczeniu telefonu") jest używany,
    a nie że jest słuszny (choć pewnie czasem bywa).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 55. Data: 2016-06-29 21:25:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 17:35, J.F. pisze:
    >Tyle Play podawał na konferencji w sprawie rejestracji, z tego co
    >pamiętam były to szacunki dotyczące całego rynku prepaid w PL.

    >Przenosi jednak mniejszość. Ponadto nawet ten, co przenosi

    Ostatnio bylo tych przenosin cos 1.5 mln rocznie, to przez pare lat
    sie troche powinno uzbierac.
    No chyba, ze taki raz przenosi, a potem wyrzuca, albo niektorzy
    przenosza wielokrotnie, a reszta pozostaje wierna ..

    >(powiedziałbym, że zwłaszcza ten) oprócz prawilnego, głównego numeru,
    >który przenosi, ma kilka innych, których nie rejestruje, bo używa ich
    >do innych celów niż przenoszenie.

    Myslisz, ze tak kazdy ma kilka numerow na rozne potrzeby ?

    P.S. A prokuratura coraz sprawniejsza:

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/tak-si%C4
    %99-teraz-b%C4%99d%C4%85-ko%C5%84czy%C4%87-%C5%BCart
    y-z-dudy-policja-wesz%C5%82a-do-domu-tw%C3%B3rcy-fil
    miku-z-prezydentem/ar-BBoLBOE

    Choc jeszcze sa tacy, co sie nie boja, ale to juz niedlugo
    http://wsensie.pl/polska/14860-skandal-podczas-egzam
    inu-na-uj-pisowirus-komitet-polityczny-pis-polacy-go
    rszego-sortu

    J.

  • 56. Data: 2016-06-29 23:05:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 21:25, J.F. pisze:

    > Ostatnio bylo tych przenosin cos 1.5 mln rocznie, to przez pare lat sie
    > troche powinno uzbierac.

    Odejmij też tych, co przenoszą co rok/dwa lata, albo kilka razy w roku.

    > No chyba, ze taki raz przenosi, a potem wyrzuca, albo niektorzy
    > przenosza wielokrotnie, a reszta pozostaje wierna ..

    > Myslisz, ze tak kazdy ma kilka numerow na rozne potrzeby ?

    No a jak, w końcu kart jest więcej niż obywateli. A część jednak
    rzeczywiście telefonu w ogóle nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2016-06-29 23:24:00
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.06.2016 o 21:25, J.F. pisze:

    > Myslisz, ze tak kazdy ma kilka numerow na rozne potrzeby ?

    Może nie każdy, ale co to za problem?:
    - podstawowy numer do dzwonienia
    - numer tylko dla wybranych, gdy w podstawowym "akurat się rozładował
    telefon", wygodny gdy szef lubi głowę zawracać, a ja nie mam ochoty
    odbierać :-)
    - specjalna taryfa, do tej jednej jedynej. Dziś straciła rację bytu.
    - typowo internetowa do modemu.
    Itd.

    --
    ALEX MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 58. Data: 2016-06-29 23:36:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.06.2016 o 18:49, Animka pisze:
    > Oblicz sobie:
    > 25 zł. x 24 m-ce (a mialo być 18 m-cy) + 150 zl przedplaty.
    > Teraz sprawdź sobie ile kosztowal w sklepach 2 lata temu telefon Samsung
    > Galaxy Trend GT-S7580.
    > Tak mnie okiwało T Mobile.

    W T-Mobile za abo no limit płaciłem 45zł z Trendem. Tj najpierw 39 ale
    tylko z rozmowami na komórki. Trochę się ogarnęli i poprawili.
    Więc wychodzi jakoś 15 zł/mc za Trenda czyli 360 zł.

  • 59. Data: 2016-06-30 08:13:35
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.06.2016 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Myslisz, ze tak kazdy ma kilka numerow na rozne potrzeby ?

    Każdy nie, ale sporo ludzi tak ma, np. dla nieletniego
    przychówku :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 60. Data: 2016-06-30 08:25:58
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-29 o 01:55, Animka pisze:

    > Możesz doladować ze swojego konta bankowego przez Blue Media (platne)
    > i wtedy jest wszystko jak na tacy.
    > Poza tym możesz się zarejestrować na stronie.

    Pierwsze trzeba by mieć takie konto. Natomiast wobec rejestracji "na
    stronie" pozostaje problem weryfikacji danych, a więc chyba tak się nie
    da..?