eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRejestracja - ile razy można?Re: Rejestracja - ile razy mo?na?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mic
    h.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Rejestracja - ile razy mo?na?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o5tghb$3jb$1@node1.news.atman.pl>
    <588289b3$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 20 Jan 2017 23:59:48 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1484953180 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 82.143.187.50:59621
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2059
    X-Received-Body-CRC: 2169514059
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080058
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 20 Jan 2017 23:05:43 +0100, Bonum mane napisał(a):
    > moje dane także zgubili, albo ktoś skasował im część bazy danych klientów
    > 4 lata temu, bo w 2012 roku przenosiłem numer z sieci play do sieci
    > virgin mobile. Aby przenieść numer, trzeba było go wcześniej
    > zarejestrować w sieci play, a potem podać te same dane we wniosku o
    > przeniesienie dla operatora przyjmującego, czyli virgin mobile.

    Ja przenosilem stosunkowo niedawno, a potem i tak namawiali do
    rejestracji.
    W koncu wyslali sms, ze mozna jednym sms potwiedzic prawdziwosc danych
    z wniosku.

    > A wiesz co oni od tygodnia robią? Dokuczają mi na wszelkie możliwe
    > sposoby, abym zarejestrował numer, bo inaczej na początku lutego go
    > wyłączą. Dobre, nie?

    Mam tez niezarejestrowane numery, a tam niemal cisza.
    Zobaczyli ze to ch* klient, czy maja jakis krotki czas przechowania
    sms - te numery z rzadka wlaczone.

    > Po zalogowaniu się do panelu klienta, na stronie VM, w zakładce dane
    > klienta, brak jakichkolwiek danych.
    > Oni chyba naprawdę je skasowali, lub mają jakiś błąd w synchronizacji
    > różnych baz danych. Być może stąd te monity o rejestracji.

    Burdel w danych to maja ... ale moze nie wyslales tego sms ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: