  • 1. Data: 2012-12-03 00:00:17
    Temat: Reinstalacja systemu
    Od: "Kaczysta" <z...@g...com>

    Na laptopie HP 550 (Vista Home Basic) padł mi system, a płytkę z systemem
    dołączoną do tego laptopa trafił szlag.
    Nigdzie nie mogę znaleźć płyty instalacyjnej dla tej wersji.
    Czy w wersji Windows Vista Bussines istnieje możliwość wyboru wersji systemu
    Vista (gdzieś się spotkałem z taką informacją, ze na początku instalacji
    pojawia się taka możliwość - próbowałem ale niczego takiego nie napotkałem).
    Czy może ma ktoś na ten problem podpowiedź?
    Janusz Zawistowski

  • 2. Data: 2012-12-03 00:40:50
    Temat: Re: Reinstalacja systemu
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 03-12-2012 00:00, Kaczysta wrote:
> [...]
    >pojawia się taka możliwość - próbowałem ale niczego takiego nie napotkałem).
    >Czy może ma ktoś na ten problem podpowiedź?

    Pobierz i tyle:

    http://server88-208-222-62.live-servers.net/hp/hprec
    overy/hp.asp?keywords=hp+550+recovery+cd+download&re
    cor=1

    Wybierz tam swoją wersję, wypal i git. Klucz przepisz z nalepy, a jak zalezy
    ci na 100% legal to ta plyte pozniej wywalasz, bo system bedzie legalny.

  • 3. Data: 2012-12-03 08:24:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2012 00:00, Kaczysta pisze:

> [...]
    > nie napotkałem).
    > Czy może ma ktoś na ten problem podpowiedź?

    Wszystko zależy od zasilacza.

    Hint: NTG

  • 4. Data: 2012-12-03 22:17:00
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 03-12-2012 08:24, Andrzej Lawa wrote:

    >Wszystko zależy od zasilacza.
    >
    >Hint: NTG

    E tam.

    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 5. Data: 2012-12-04 08:42:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip nabazgrał(a):

> [...]
    > Wybierz tam swoją wersję, wypal i git. Klucz przepisz z nalepy, a jak
    > zalezy ci na 100% legal to ta plyte pozniej wywalasz, bo system bedzie

    A czemu ma wywalać ??

  • 6. Data: 2012-12-04 15:38:35
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 4 Dec 2012 08:42:33 +0100, Chris napisał(a):

    > Filip nabazgrał(a):

    overy/hp.asp?keywords=

    > A czemu ma wywalać ??

    Bo z tego co mi wiadomo nie dają ot tak sobie Recovery CD. Może jeszcze
    spróbować F11 lub F10 podczas startu Windowsa, tylko niech zbackupuje
    wszystkie dane, bo znikną ;) Jesli została partycja recovery to operacja
    się powiedzie.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 7. Data: 2012-12-05 17:41:03
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Na laptopie HP 550 (Vista Home Basic) padł mi system, a płytkę z systemem
    > dołączoną do tego laptopa trafił szlag.

    1. NTG
    2. Nie wiem jak Vista, ale w W7 wystarczylo skasowac plik sources\ei.cfg
    (na plycie instalacyjnej) i pojawialo sie menu wyboru wersji do
    zainstalowania.
    A certyfikat (do aktywacji) to sobie z internetu sciagniesz.

  • 8. Data: 2012-12-07 01:45:39
    Od: "Kaczysta" <z...@g...com>

    Pobierz i tyle:

[...]

    Fajnie - ale co z opłatą, którą trzeba tam uiścić?
    AZ

  • 9. Data: 2012-12-07 18:38:36
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 07-12-2012 01:45, Kaczysta wrote:
> [...]
    >Fajnie - ale co z opłatą, którą trzeba tam uiścić?

    Już napisałem prościej. Wciska f11 przy starcie z ukrytej p. Recovery.
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl