eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegulacja sprzęgła hydraulicznegoRe: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!xlned.
    com!feeder3.xlned.com!feeder.news-service.com!postnews.google.com!p11g2000yqe.g
    ooglegroups.com!not-for-mail
    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Date: Wed, 22 Apr 2009 00:09:17 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <0...@p...googlegroups.com>
    References: <c...@k...googlegroups.com>
    <5...@h...googlegroups.com>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <3...@x...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.50.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1240384157 17367 127.0.0.1 (22 Apr 2009 07:09:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Apr 2009 07:09:17 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p11g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=81.210.50.250;
    posting-account=mloetgoAAAAqoGU3kZxuHh3uwBXuDgD9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 proxy:8765 (squid/2.6.STABLE18)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594709
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Kwi, 16:26, a...@g...com wrote:

    > A jaka jest ścieżka diagnostyki tych nieprawidłowości? Czy po prostu
    > trzeba wybebeszyć wszystko i obejrzeć?
    Ja bym zdemontowal wysprzeglnik i posprawdzal jak to wszystko pracuje.
    Sprawdz poziom plynu - czy nie za duzo.

    > Czy przy zmianie ustawień
    > klamki zmienia się coś w pracy wysprzęglnika?
    Logika podpowiada, ze tak ale IMO nie powinno to skutkowac w zadnym
    przypadku slizganiem sie sprzegla.

    > No bo to przecież Honda ;-) Ale nie obserwuje innych problemów ze
    > sprzęgłem oprócz tych uślizgów po zabawie z klamką.
    Tyno, masz drynde, ktora ma cos kolo 160 Nm. Naprawde nietrudno o
    uslizg sprzegla jesli cos z nim jest niecacy.

    > Jeżeli byłby
    > problem ze sprzęgłem to raczej problem występowałby permanentnie?
    No ale przeciez masz problem i wystepuje permanentnie, tak? Slizga sie
    za kazdym odwinieciem, tak?

    > Nówka sztuka kupiona miesiąc temu ;-) Nie wiem kto nim jeździł i jak
    > niestety, ja zrobiłem dopiero ponad 2,5kkm.
    > Tak, wlałem ponad 2kkm temu pełen syntetyk Castrol Power1 Racing
    > 10W50.
    Pierwsza rzecz: na jakim oleju jezdzil wczesniej? Niewiadoma. Ale tego
    bym sie az tak mocno nie trzymal.

    Jesli stwierdzisz, ze uklad pompa-wysprzeglnik dziala na oko
    prawidlowo to ja bym dalej bral sie za samo sprzeglo. Tarcze i
    sprezyny. Moze sprzeglo bylo kilka razy przypalone i teraz sa tego
    skutki?

    pzdr, dr
    FJR/525

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: