eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonachRe: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
    Date: Tue, 16 Dec 2014 08:11:18 +0100
    From: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach

    Witam
    Mnie od pewnego czasu drażnią tylne światła LED niektórych nowych
    samochodów. PWM ma na tyle małą częstotliwość, że przy ruchach głową lub
    oczami pojawia się efekt stroboskopowy i widzę kilka obrazów. Dodatkowo
    w nocy takie pojedyncze LEDy dają nieźle po oczach bo ich światło nie
    jest rozproszone na jakiejś matówce. To tak jak niektóre "żarówki" LED
    bez matówki, których łączna moc jest na tyle małą, że w pomieszczeniu
    jest niezbyt jasno, ale na pojedynczą diodę nie idzie patrzeć. Stanowią
    dużą ilość silnych źródeł światła o bardzo małym kącie.

    Pozdrawiam
    Grzegorz